Izrada kliznih ormara/kuhinje po mjeri
(prestaro za odgovor)
Robert
2017-08-07 17:35:38 UTC
Bok!

Zanima me ako imate preporuku za kakvu tvrtku koja se bavi izradom
ugradbenih kliznih ormara i kuhinje po mjeri (bitno je da kvalitetno
naprave s kvalitetnim vodilicama/materijalom i da imaju solidan izbor
medijapan/iveral ploča te da se negdje može pogledati kak bude okvirno
ispalo od prethodnih radova).

Puno hvala na svakoj preporuci!
i-cho
099/218-1781 Robert