Usluge i popravak auspuha??
(prestaro za odgovor)
Macho-man
2016-02-24 17:38:30 UTC
Zanima me tko popravlja ili vr¹i usluge auspuha?
Znam Vektor u Èk kod vatrogasnog, zna tko moŸda jo¹ ne¹to?

MoŸe i link na web ako ima, kontakt, bilo kakvu informaciju...

Unaprijed hvala
Darac
2016-02-24 18:40:32 UTC
Meni je OK odradio Vlado Brumec, Zagrebačka 14, Čakovec
ddd
2016-02-25 21:14:54 UTC
Post by Macho-man
Zanima me tko popravlja ili vr¹i usluge auspuha?
Znam Vektor u Èk kod vatrogasnog, zna tko mo¾da jo¹ ne¹to?
Mo¾e i link na web ako ima, kontakt, bilo kakvu informaciju...
Unaprijed hvala
Sunex u Preloškoj ulici na jugu prema Ivanovcu.
Super su mi napravili auspuh od inoxa.
sad se nekak drugačije zove radnja ali je na istome mestu.

Google piše:
Preloška ul. 78, 40000, Čakovec
Phone:040 364 710
Darac
2016-02-26 12:24:38 UTC
I meni je Sunex svojevremeno ugradio inox auspuhe od tadašnjeg Lastovčića.
Pa mi je prije par godina kad sam ih mijenjao to Brumec popljuvao.
A ja mu kažem pa trajali su 8 godina!!! To je loše? Koliko će tvoji?
:-)
Ali sunexa više nema nego to ima netko drugi pa ne znam kak je.
Uglavnom svi su dobri za male novce.
Za velike novce su originali bolji, ali ne baš toliko.
ddd
2016-02-28 00:45:32 UTC
Post by Darac
[...]
črni dela i dalje na istom mestu samo je otvoril novu firmu koja se ne
zove sunex kolko je meni poznato