Pitanje za starije medjimurce :-)
(prestaro za odgovor)
Krunoslav Nezic
2016-05-10 07:37:09 UTC
Nedavno sam nesto gruntao o svojim mladjim danima, konkretno srednje
skole, pa sam se sjetio svog boravka u djackom domu u Ck, i lutanju po
Ck i okolici. Zanima me sjeca li se tko od vas pizzerie Skorpion (nadam
se da sam pogodio ime) koja sa nalazila u jednom od sela u pravcu
Pribislavca? To je bilo sredinom 90-ih, a ne sjecam se tocno u kojem
selu se nalazila. Znam samo da sam isao kroz Pribislavec, a da li sam
tamo stao, ili se pizzeria nalazila u nekom od sljedecih sela, to se ne
sjecam.
Poanta je da trazim jednu dobru "prijateljicu" za koju zadnje sto sam
cuo je da je tamo radila '96. godine. Znam da je tesko da cu ju tako
naci, ali moram krenuti od neke tocke, pa neka to za pocetak bude ta
pizzeria. Pozitivna stvar je to sto je nekoliko kuca dalje zivjela njena
kolegica, pa ako se sjetim o kom selu se radilo, mozda uspijem preko
kolegicinih roditelja doci do kolegice, te uz malo srece i do trazene
osobe. Pretpostavljam da te pizzerie vise nema, ali mozda ima tko
stariji da se sjeca lokacije tog objekta.
Hvala unaprijed. :-)
m***@gmail.com
2016-05-10 12:00:40 UTC
Post by Krunoslav Nezic
[...]
nije to bila pizeria preko puta vatrogasaca u Čakovcu?
https://www.google.hr/maps/@46.3885,16.4418759,3a,75y,164.35h,69.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1scMEYuA8joki5Hbmp_U1nag!2e0!7i13312!8i6656
Krunoslav Nezic
2016-05-10 13:38:19 UTC
Post by m***@gmail.com
nije to bila pizeria preko puta vatrogasaca u Čakovcu?
Ne, ovo je bilo definitivno van grada u jednom od sela blizu Ck, a u
sjecanju mi je taj smjer prema Pribislavcu, makar ako cemo iskreno, u to
bas i nisam siguran 100%.
Markec
2016-05-11 10:07:40 UTC
"Krunoslav Nezic" je napisao u poruci interesnoj
grupi:ngs33b$atk$***@ls237.t-com.hr...

[...]

Odjedno se osjećam stari, a nisam baš tako stari al kolko je meni poznato
pizzeria Škorpion se nalazila u Palovcu, na uglu preko puta Klaudije. Ovo su
ti koordinate za maps....

46.386519, 16.547735

LP
Krunoslav Nezic
2016-05-11 12:09:41 UTC
Post by Markec
Odjedno se osjećam stari, a nisam baš tako stari al kolko je meni
poznato pizzeria Škorpion se nalazila u Palovcu, na uglu preko puta
Klaudije. Ovo su ti koordinate za maps....
46.386519, 16.547735
Mislim da je to ono sto trazim. Sjecam se terase pokrivene zelenom
sindrom i velikog parkinga.

E sad, ako poznajes taj kraj, mozda se sjecas da je u to doba u Palovcu
bila jedna kuca, zapravo samo podrum sa improviziranim krovom. Tamo je
zivjela spomenuta kolegica. Ne znam u kojoj je tocno to ulici bilo, a i
mozda su do sada i izgradili kucu, pa to sada izgleda potpuno
drugacije... Znam samo da nije bilo daleko od te pizzerie.
Sedated
2016-05-12 08:34:58 UTC
On Tue, 10 May 2016 09:37:09 +0200, Krunoslav Nezic
Post by Krunoslav Nezic
[...]
pitaj raðe na nekoj od fejs grupa
npr.. https://www.facebook.com/groups/438275862893520/
https://www.facebook.com/groups/432957936740879/

jebiga, na newse još samo rijetki putnik zaluta .. :)

Twenty-twenty-twenty four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, nowhere to go
I wanna be sedated
Krunoslav Nezic
2016-05-12 12:47:33 UTC
Post by Sedated
pitaj raðe na nekoj od fejs grupa
npr.. https://www.facebook.com/groups/438275862893520/
https://www.facebook.com/groups/432957936740879/
jebiga, na newse još samo rijetki putnik zaluta .. :)
Ma meni je Facebook nuzno zlo od kojeg bjezim kad god mogu. Tamo cu se
obratiti ako nista drugo ne uspije, i usput se poslikati i pohvaliti da
sam upravo sad na kavi u bircu. A tko ne lajka, vise ne razgovaram s
njime... ;-)
Jbt, jucer narucujem pizzu iz lokalne seoske pizzerie i pokusavam naci
tel. broj online. Friski k...
Odem na facebook, kad ono evo ih!
Jebem ti logiku kad je vaznije biti na facebooku od posjedovanja dobre
web stranice pune informacija. Izmedju ostalog i menua da znas sto mozes
naruciti. Ali zabrazdio sam u krivu temu. ;-)
ddd
2016-05-12 17:34:59 UTC
Post by Krunoslav Nezic
[...]
Ja narucujem samo iz unija. Pizzeria koja si moze dopustiti da se ne
javlja 1 i pol vuru prije zatvaranja i opcenito da se javlja nakon 8
zvonjava, koja ne radi cijeli osmi mjesec... mora biti dobra :)

Koja je ta tvoja pizzerija u pitanju?
Krunoslav Nezic
2016-05-13 07:42:11 UTC
Post by ddd
Post by Krunoslav Nezic
[...]
Pa, ako do sada iz ove teme nisi shvatio, nisam iz Medjimurja ;-)
Zato sam u srednjoskolskim danima i bio u djackom domu kako sam naveo u
originalnom postu. Ja sam iz Koprivnice, a radi se o pizzeriji Popaj,
ako ti to sto znaci. :-)
ddd
2016-05-15 20:36:11 UTC
Post by Krunoslav Nezic
[...]
Sorkač, nisam popratil da si iz KC.
Je bil sam u Popaju, OK je pizza.

Sutra pitam jednoga 50+ iz tog kraja ak zna za tu pizzeriju koju trazis
Krunoslav Nezic
2016-05-16 07:10:52 UTC
Post by ddd
Sutra pitam jednoga 50+ iz tog kraja ak zna za tu pizzeriju koju trazis
Ma nasli smo pizzu, Markec je pogodio, to je ta u Palovcu.
Sad treba jos naci picu. ;-)
Evo, ak' vec imas starijih za pitati, pitaj ovo:
Kolegica trazene pice je zivjela isto u Palovcu, a tada (1996.) je bila
tinejdzerka 2 ili 3. razred srednje. Zvala se Andjelka Pevec. Zivjeli su
u nezavrsenoj kuci, odnosno samo podrum je bio napravljen i nekakav
improvizirani krov na njemu. Protutnjio sam Google street view-om kroz
Palovec i takve kuce u ulicama koje su snimljene nema. Tako da ili je
stanje isto u onim nesnimljenim ulicama (u sto sumnjam), ili su u
medjuvremenu kucu zavrsili i sad mi je neprepoznatljiva. A mozda su i
odselili, tko zna...
Uglavnom, ja imam 40g a "kolegica" i njena kolegica su 3g mladje, tako
da ne moras bas 50-to godisnjake ispitivati ;-)
ddd
OK. znaci djevojacko joj je Pevec
Krunoslav Nezic
2016-05-16 14:04:51 UTC
yup.
Krunoslav Nezic
2016-05-19 07:25:21 UTC
I, jesi li uspio postaviti pitanje? :-)
Krunoslav Nezic
2016-05-27 08:33:56 UTC
Ocito nisi...
ddd
2016-06-14 15:26:54 UTC
Post by Krunoslav Nezic
Post by Krunoslav Nezic
I, jesi li uspio postaviti pitanje? :-)
Ocito nisi...
Ne, covek kojega sam namjeraval pitati (u to vrijeme je imal dva kafica
i blodil po okolnim) se nije vrnul s terena vec odlucil ostati duze vreme.
Enigma
2016-05-13 11:13:13 UTC
[...]

covek ne trazi pizzu nego "pizzu" nisi shvatio? procitaj josh jednom njegov
post
Yeah
2016-05-14 11:59:32 UTC
Post by ddd
Koja je ta tvoja pizzerija u pitanju?
Prije nego odgovoriš nekomu na post, pročitaj topic od početka.
Njega ne zanima to sa "zz" vec traži ono sa "c".