Skuplja li netko slicice iz Spara, Stickermania?
(prestaro za odgovor)
Benjamin
2011-11-20 12:00:59 UTC
Skuplja li netko slicice iz Spara, Stickermania??
Pustinje i stepe....
Molim da mi se javite na e-mail ako netko skuplja te slicice u albumu
Spara!
Moji klinci imaju brdo duplica pa da razmijenimo...
Thx i pozz!
***@yahoo.com
k***@gmail.com
Pozdrav! Da li možda imste ove sličice od pustinja i stepa - sticker mania? Hvala unaprijed! Tu mi nedostaje: 7; 22; 29; 40; 57; 63; 64; 67; 114; 136; 197 i 198.
b***@gmail.com
2015-05-23 12:11:58 UTC
Post by Benjamin
[...]
dobardan evo ja naletio pa da pitam nečakinji fali sličica broj 131 pustinje i stepe pa ako se ima da se dogovorimo HVALA