pvc stolarija preporuke
(prestaro za odgovor)
Dalibor Drobac
2015-06-14 05:45:41 UTC
zamjenio bih postojeće drvene prozore za pvc pa bi bio zahvalan na
preporukama izvođaća, hvala.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
i-cho
2015-06-14 13:49:18 UTC
Post by Dalibor Drobac
zamjenio bih postojeće drvene prozore za pvc pa bi bio zahvalan na
preporukama izvođaća, hvala.
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
vnuk produkt prelog. isto mijenjao drvo za pvc, nakon izmjere cekao cca
5 tjedana, montaža ok, majstori pazili pri demontazi i ugradnji.
cijenovno si mi bili za cca 15% ispod pvc firmi u ck. + mozes dogovoriti
obrada spaleta, polica i ostalog. ja zadovoljan.
marko
2015-06-14 20:32:54 UTC
[...]
Meni ok odradili, no kasnije se ispostavilo da su jedan prozor krivo
monitrali pa je pukla vodilica rolete. Još nakon više od mjesec dana čekam
da dođu to pogledati. Nakon svega, ne znam da li bi ih preporučil.

Marko