avion u 3 ujutro
(prestaro za odgovor)
ddd
2016-02-28 00:46:40 UTC
Ljudi, jel neko od vas ili ukucana cul oko 03:00 s petka na subotu znaci
u subotu ujutro (27.02.2016) avion jaaaako glasan? zvucal je ko
prepelerac. na flightradaru nisam nasel nest kaj bi letelo iznad nas u
to vreme.
Darac
2016-02-28 06:49:51 UTC
zvucal je ko prepelerac.
na flightradaru nisam nasel nest kaj bi letelo iznad nas u to vreme.
Enola Guy, 4 propelera, bilo je an planefinder.net :-)
Možda je Tkalec opet zavinul elisu, zato je bilo glasno.
ddd
2016-02-28 16:02:42 UTC
Post by Darac
zvucal je ko prepelerac.
na flightradaru nisam nasel nest kaj bi letelo iznad nas u to vreme.
Enola Guy, 4 propelera, bilo je an planefinder.net :-)
Možda je Tkalec opet zavinul elisu, zato je bilo glasno.
enola guy je bil bombarder iz drugog svjetskog rata.
najblize kaj je bilo unutar tog vremena kaj sam napisal je antonov an-12
s četri propelera.
Tomy, 9A5ALL
2016-02-29 06:56:14 UTC
Post by ddd
[...]
Po oblačnom vremenu se avioni jače čuju jer je oblak medij kroz koji se
zvuk prenosi dalje nego kroz zrak.
Nemaju svi avioni ADS-B, neki čak uopće nemaju nikakav transponder, tak
da, ako ga ne vidiš na flightradaru, ne znači da nije preletel (+ kaj
pokrivenost ADS-B receiverima kod nas nije baš gusta pa ne vidiš ove kaj
lete na manjim visinama).
U to vreme obično nema putničkog prometa, vjerojatno neki teži teretni
prop/turboprop na manjoj visini, makar mi ne zvuči baš vjerojatno da po
noći, po oblačnom vremenu avion bez transpondera leti VFR.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-02-29 08:38:22 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
[...]
Jasno mi je za ADS-B, no za transponder mislim da svi moraju imati.
Flightradar i flightracker je prvo kaj mi je palo na pamet.

Oblaka nije bilo, kolko sam videl kroz prozor mjesecina je rasturala,
osvjetljavala je ulicu.
Tomy, 9A5ALL
2016-02-29 09:12:21 UTC
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
[...]
Ne moraju, mogu letjeti VFR do neznam kolko MTOW, ispod neznam kolko ft.
Ko zna, možda je neki rus zalutal :)

Vidim ja da bi ti htel da Čakovec završi u novoj epizodi ACI-ja :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-02-29 10:19:18 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Ne moraju, mogu letjeti VFR do neznam kolko MTOW, ispod neznam kolko ft.
Ko zna, možda je neki rus zalutal :)
zasad, od dostupnih podataka je antonov an-12 posrijedi. 4 x prop
Post by Tomy, 9A5ALL
Vidim ja da bi ti htel da Čakovec završi u novoj epizodi ACI-ja :)
nebi, nego se budim samo dok je neka pi*darija. npr. provala u
kucu/susedovu-kucu, prometna nesreca... a ovaj je bil tak glasan kaj me
zbudil i kaj sam skocil iz kreveta.
Yeah
DHL imao hitnu dostavu na Pri'slavec???
ddd
2016-02-29 17:18:17 UTC
Post by Yeah
Post by ddd
[...]
razina humora ti je malo niza od daracove.
ja pitam ozbiljno ti trosis energiju na proizvodnju ovog ... kaje vec
to.. neznam.. poskakljal sam se, niti onda mi nije bilo smesno.
Yeah
2016-02-29 21:28:02 UTC
Post by ddd
razina humora ti je malo niza od daracove.
ja pitam ozbiljno ti trosis energiju na proizvodnju ovog ... kaje vec
to.. neznam.. poskakljal sam se, niti onda mi nije bilo smesno.
OK, ajmo onda ozbiljno.
Objasni što si htio čuti od drugih, jer ako si ga ti čuo tako glasno,
čuli su ga i drugi, pa nitko ne pita nebuloze.
Da li si se u tome trenutku usr'o misleći da će taj avion baš tebi pasti
na glavu, ili što već?
ddd
blizu
nizz
2016-02-29 23:55:23 UTC
Post by ddd
[...]
evo upravo cul nekakav propelerac preletel u okolici Vz, Cessna navodno,
mozda je takav preletel onda iznad ck...
https://www.flightradar24.com/TWG211/8f62aa7