Hemoroidi u Čakovcu
(prestaro za odgovor)
Darac
2014-10-03 18:11:19 UTC
Obzirom na prknate probleme išao sam doktorici opće prakse.
Dala mi uputnicu za rektoskopiju, da se usput vidi i ostalo
možebitno zlo u debelom crijevu.
U bolnici, čuvenoj županije međimurske, me zapisaše na listu čekanja.
Prođe mjesec i pol pa dođem kak sam naručen: između 12 i 14 sati.
Dođem na red iza 16 sati.
Još uvijek mlad, doktor Darko Sklepić već iznerviran zbog produženog
radnog vremena u ambulanti me upita: kaj vam je?
- hemoroidi.
- kak znate?
- evo ti dupe pa se uvjeri.
Metodom prsta u guzici i višegodišnjom obukom zaključi: gle stvarno.
- i zakaj vam je za to pisala uputnicu za rektoskopiju?
- naručit ćemo vas za anoskopiju
Pa se opet zapisao na listu čekanja.
Prođe još dva mjeseca i na redu sam između 8 i 10.
Čekam ovaj put samo 15 minuta i već se frčem na stolu.
Čuveni doktor Magaš, dalmatinski radoholičar, mi gleda u dupe kroz
auspuh i zaključi: - hemoroidi.
Dakle nakon tri i pol mjeseca dva kirurga ustvrdiše očito.
Samo kaj je Magaš čak i precizirao:
- drugog su stupnja, možete ići.
Ali ja nebi: - i kaj sad s njima?
- pa ništa, nije to tako strašno.
- ajde ti seri krv svako jutro ako ti je to divno.
- no dobro, stavit ćemo vam gumice na njih, par minuta posla
- kada?
- naručite se na šalteru
I onda me šalterica naruči: još mjesec i pol.
I tako uz malo sreće, prođe pola godine ko za tren.
Za efektivno ukupno 20 minuta posla.
Utrošak materijala: dva para najjeftinijih rukavica i malo vazelina.
Ceh koji će za to HZZO platiti samo bog zna.
Da daju Pilex na recept (kojeg ću izgleda ipak kupiti) bilo bi brže i
jeftinije.
Tomy_9A5ALL
2014-10-03 19:43:29 UTC
/CUT

WTF, kod mene je to bilo ovak: Doktorica opće prakse, pogledala,
prepisala terapiju i gotovo. U roku od 7 dana više nisam ni znal za njih.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
wesley
2014-10-03 19:48:33 UTC
Baš me zanima, kakvu si to terapiju ipak dobiv?
Tomy_9A5ALL
2014-10-03 20:06:26 UTC
Post by wesley
Post by Tomy_9A5ALL
[...]
Nekšu kremu i antibiotike, ne zmislim se već, to je bilo pred 10 let.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
wesley
2014-10-03 20:11:47 UTC
Post by Tomy_9A5ALL
Post by wesley
Post by Tomy_9A5ALL
[...]
Slabe si ti to probleme mev, možda čoveka ovak nekaj moči:
http://www.poliklinika-lastric.hr/oboljenja-zavrsnog-debelog-crijeva-proktologija/hemoroidi/,
III ili IV stupanj.
Tomy_9A5ALL
2014-10-03 22:17:17 UTC
Post by wesley
Post by Tomy_9A5ALL
Post by wesley
Post by Tomy_9A5ALL
[...]
Bili su dost gadni, ali srećom samo vanjski. Svejedno, nimalo ugodno :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Mirko
2014-10-03 19:58:44 UTC
Post by Tomy_9A5ALL
/CUT
WTF, kod mene je to bilo ovak: Doktorica opće prakse, pogledala,
prepisala terapiju i gotovo. U roku od 7 dana više nisam ni znal za njih.
Daj Tomy objasni ovom svom Medjimurcu Pesu kako se quota i cemu sluzi sig.

Tomy_9A5ALL
2014-10-03 20:06:54 UTC
Post by Mirko
Post by Tomy_9A5ALL
[...]
Ma, seronja sere kvake :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Medji Pess
2014-10-03 19:53:14 UTC
"Tomy_9A5ALL" wrote in message news:

[...]
Tomi, iskreno da ti kazem .. Rjetko kad komentiram icije gluposti, al za
tvoje mogel sam vec prije napisat ovo ..

Prisralo mi se od sranja koje mlatis ..
Tomy_9A5ALL
2014-10-03 20:25:11 UTC
On 3.10.2014. 21:53, Medji Pess wrote:
/CUT

Nafči se quotati, čovek ti nebre ni reply-ati.
A to kaj si se posral v gače tebi ni ništ, usrane su ti bile i prije.
Žuto naprej, smeđe iza, ne?
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Medji Pess
2014-10-04 08:57:39 UTC
Post by Tomy_9A5ALL
Nafči se quotati, čovek ti nebre ni reply-ati.
Bio bi najsretniji da nas je vise koji ne znamo to pa da jednostavno
odustanes od komentiranja sveg i svaceg ..
Damir
2014-10-04 09:38:43 UTC
Post by Medji Pess
Bio bi najsretniji da nas je vise koji ne znamo to pa da jednostavno
odustanes od komentiranja sveg i svaceg ..
Joj Pess pa ti nikaj ne razmeš? Tomy je imal i hemeroide i piščaje i nogu su
mu drezali pa mu je zrasla... bil je v svemiru,zna sve o nuklearnoj
fizici,rakete bolje pozna od Von Brauna itd itd...
Tomy_9A5ALL
2014-10-04 17:39:26 UTC
Post by Damir
Post by Medji Pess
[...]
Ma vi dva bedaki ne razmete ništ. Ne razmete da ste bedasta deca koja
laju na mesec. Tak, a sad lepo spat, crtići su vam prešli.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Darac
2014-10-04 05:20:55 UTC
Post by Tomy_9A5ALL
prepisala terapiju i gotovo. U roku od 7 dana više nisam ni znal za njih.
I ja sam tak probal:
- prvo Faktu mast i čepiće
- onda Detralex tablete
- onda Modolex mast

Rezultat je bio poboljšanje ali samo napola
Sad idem na Pilex, 600 kn.
I to mi je žao dati, ali dok se zmislim da uskoro za osiguranje auta
(harač običan) moram dati triput više onda se čovjek zamisli.

Uglavnom, poanta moje priče je bila u sporosti, neučinkovitosti i
visokoj cijeni zdravstva u rvata.
Tako da teško stanje sasvim normalno.
Recesija
a vrijedi kaj taj pilex?
Darac
2014-10-04 17:15:52 UTC
Post by Recesija
a vrijedi kaj taj pilex?
Vredi 600 kuni ;-)
A dali hasni to tek treba videti kroz tjedan dva.
Tomy_9A5ALL
2014-10-04 17:38:22 UTC
Post by Darac
- prvo Faktu mast i čepiće
- onda Detralex tablete
- onda Modolex mast
A ja sam mislil da imam problem.
Post by Darac
[...]
A kaj da ti velim? Svaki mesec dajem 1.400kn za zdrastveno osiguranje, i
onda nedaj Bog da mi nekaj treba.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
r***@gmail.com
2014-10-31 07:45:11 UTC
Post by Darac
[...]
Poznati su mi ti problemi (hemeroidi). Nimalo ugodno.
Šta se tiče tih naručivanja i pregleda sve ovisi od tvojeg doktora opće medicine. On te upućuje. Obično se počinje sa anoskopijom itd. Probao sam i "stručnjake" u Zagrebu, koji te oderu po novčaniku i na kraju ništa. Ja sam ih čak operirao. Za sad je OK. Povremeno se pojave ali ne u tolikoj mjeri da se ne bi riješilo u tjedan dana kremom i mirovanjem. Pilex sam također probao (3 kutije) ali nije bilo koristi. Što ti želim reći, taj problem je individualan. Nekom pomaže, nekom ne. Ja sam našao što mi najbolje odgovara. Iz vlastitog iskusva:
1. promjena prehrane (nikad nisam jeo žarko, slano i masno) ali sam uveo vlaknastu hranu osobito navečer
2. Detralex kroz duži period ( kad su bili problemi 6 mjeseci svakodnevno)
3. Hemoprotekt krema (blaža i ne iritira kao Faktu)
4. zaboravi na vožnju biciklom
5. pazi na teško fizočko naprezanje (osobito kod dizanja tereta)
I normalno sretno.
PS. šta se Magaša tiće mogu ti reći da je stručnjak
t***@gmail.com
Na žalost, hemoroidi ili kako neki kažu hemeroidi su neizliječivi. Osobe koje imaju genetske predispozicije, prije svega konstituciju, prehrambene navike koje pogoduju nastanku hemoroida mogu očekivati da se nikada neće uistinu izliječiti od hemoroida. Ono na što možemo sami djelovati je da identificiramo uzroke (obično je i u većini slučajeva problem u prehrani, odnosno namirnicama koje unosimo u sebe). Nakon što identifiricarmo koje su to namirnice zbog kojih češće dobijamo hemoroide, potrebno ih je potpuno izbaciti iz prehrane. S druge strane, one namirnice kojih malo ili nedovoljno unosimo u organizam a pozitivno utječu na umanjeno pojavljivanje hemeroida, potrebno je povećati njihov unos. Na žalost, užurban način života ne omogućuje nam često da svakodnevno prakticiramo pravilnu prehranu i tu nastaje problem. Zbog nepravilne prehrane pojavljuju se hemoroidi. Kreme same po sebi nisu dovoljne i ne znače puno ako se ne djeluje na uzrok. Kreme djeluju i ublažavaju samo posljedicu! Ako zaista želite utjecati da Vam se hemoroidi pojavljuju rijeđe, tada morate djelovati na uzrok, unutar tijela. Stoga, pronađite proizvođaća koji nudi kapsule za unutarnje djelovanje i mast za vanjsko djelovanje. Kapsule će bez obzira na svakodnevni užurbani ritam, nepravilnu prehranu djelovati na reguliranje probave i preventivno a mast će djelovati neposredno na hemeroide kada se pojave. Ovo je npr. jako dobar portal s kvalitetnim tekstovima o uzrocima zbog kojih nastaju hemeroidi pa si svakako malo pročitajte: http://hemeroidi.hr/ .
gab
2017-04-30 11:20:36 UTC
Post by r***@gmail.com
Post by Darac
[...]

Cesnjak i ljuta paprika , s maslinovim uljem , good old recept za rjesavanje hemeroida...., iako da to boli al krvarenja prestaju u vrlo kratkom roku...!!!

Neki misle da ljuto bas izaziva hemeroide, nee ne i neeee, how wrong,, ljuto istina iritira hemeoride i upaljene vec odavno sluznice..!!!

Uzrok prosirenja krvnih zila u dupetu moze bit vrlo razlicitog porijekla, no da nesto je i genetski no najvise je slazem se s kolegom nacin zivota i prehrane.!!!

Ljudi s problemom prosirenja krvnih zila moraju prvenstveno radit na tome da ojacaju cirkulaciju u tijelu i ojacaju stijenke zila i opcenito krvozilnog sustava!!!!
A to je izbacite vecinu MESA iz prehrane i pocnite jest POVRCE!!!!!!

Isto tako vrlo vrlo UMJERENO S ALKOHOLOM I PUSENJEM!!!!!
Nije da morate prestati ali bilo bi dobro da se na kratko s tom praxom prekine.. Bar do poboljsanja stanja opceg!!
JEDITE!!!!
GRAH, MAHUNE, ZELJE,KELJ,PORILUK,MRKVU,PAPRIKE PUNO PUNO PAPRIKE, i VOCA!!!!
MASNA ULJA ZASICENA i NEZASICENA , redom, maslinovo, riblje, laneno, grozdjano, crnog kima i sl...
JEdite puno VITAMINA B I D I K I A!
AKA JEDITE PUNO SALATA!!!
DOBRA JE POMOC I ZELENA MAGMA!!!!
I OPCENITO HRANA BOGATA KISIKOM I KLOROFILOM!! I ANTIOXIDANSIMA!!!

JEDAN OD ODLICNIH ZA PA I PORAVAK SLUZNICA IRITIRANIH CRIJEVA JE ASTAXANTIN , derivat vitamina A ili prokarotinoid!!
Probat nabavit u bio ljekar