Kozje mlijeko
(prestaro za odgovor)
Darac
2015-02-28 14:25:23 UTC
Znate li nekog da prodaje kozje mlijeko?
Čakovec i bliža okolica.
Vinko
2015-03-03 13:20:00 UTC
Post by Darac
Znate li nekog da prodaje kozje mlijeko?
Èakovec i bliŸa okolica.
Probaj pitati: Vidoviæ Ivanka, Milke Trnine 47, Èakovec (blizu pizzerie
Barok). Tel. 364-387
Radek
2015-03-04 06:45:32 UTC
Post by Darac
Znate li nekog da prodaje kozje mlijeko?
Čakovec i bliža okolica.
Bilo koji dućan koji prodaje asortiman Vindije ili Dukata,
inače ne očekuj previše od kozjeg mlijeka jer ima izrazito neobičan okus
ako si navikao na kravlje
Markec

Iz osobnog iskustva vjerujem da ga ne traži radi okusa...
Darac
2015-03-04 13:49:19 UTC
Post by Radek
Bilo koji dućan koji prodaje asortiman Vindije ili Dukata,
Trenutno još uvijek nema, uglavnom sve koze sad imaju jariće...
Post by Radek
inače ne očekuj previše od kozjeg mlijeka jer ima izrazito neobičan okus
ako si navikao na kravlje
Znam za to. Nije za mene nego za malo dijete.

Hvala ipak.
Vinko
2015-03-04 16:05:26 UTC
Post by Darac
Znate li nekog da prodaje kozje mlijeko?
Èakovec i bliŸa okolica.
Bilo koji duæan koji prodaje asortiman Vindije ili Dukata,
inaèe ne oèekuj previ¹e od kozjeg mlijeka jer ima izrazito neobièan okus
ako si navikao na kravlje
Ja mislim da od tog mlijeka iz duæana neæe¹ ba¹ imati neke koristi.