prijevod na engleski
(prestaro za odgovor)
Mile
2010-02-17 11:49:04 UTC
Tko se bavi prevodima i posto ? Treba mi par strana poslovnih dokumenata
prevesti sa Hrvatskog na Engleski...

ramazoti2007 @yahoo.com
Jerry
2010-02-17 16:49:54 UTC
Post by Mile
Tko se bavi prevodima i posto ? Treba mi par strana poslovnih dokumenata
prevesti sa Hrvatskog na Engleski...
evo bom jo: who is vorking translationses and percent? i am needing a
couple sides bizniss dokumentes.
tomi
2010-02-17 17:00:51 UTC
Post by Jerry
evo bom jo: who is vorking translationses and percent? i am needing a
couple sides bizniss dokumentes.
sjedni, pet

roflcopter
Mile
Ou jes, kako da nou....
Oscar
2010-02-17 22:13:48 UTC
Videl sam u ÈK u onoj jednosmjernoj ulici gdje su sudovi da ima.
j***@gmail.com
2015-05-05 07:18:10 UTC
Prevoditelj i sudski tumač - http://www.prevoditelj.com/sudski-tumac/ je agencija sa višegodišnjim iskustvom te nudi kompletnu prevoditeljsku uslugu svih dokumenata na 30 jezika svijeta. Osim toga nude i besplatnu procjenu dokumenata. Preporučujem.
Johnny
2015-05-05 07:48:24 UTC
<***@gmail.com> wrote in message news:1db9bdc2-a48a-4a2c-8667-***@googlegroups.com...
Prevoditelj i sudski tumaè - http://www.prevoditelj.com/sudski-tu je
agencija sa vi¹egodi¹njim iskustvom te nudi kompletnu prevoditeljsku uslugu
svih dokumenata na 30 jezika svijeta. Osim toga nude i besplatnu procjenu
dokumenata. Preporuèujem.

Jadni vi ako se morate na ovakav sramotan naèin reklamirati...
s***@gmail.com
2015-05-05 17:51:11 UTC
Jadni vi ako se morate na ovakav sramotan način reklamirati...
Ne sam to, nek je za reklamu zdigel 5 let staru temu, očito je fejst sila za posel :D

Pa eto gospon sudski tumač, pročitajte si na hrvatskom pravila ponašanja na grupama
http://www.moravek.org/newusers/faq_030.htm#A11b
Johnny
2015-05-06 05:56:46 UTC
Post by Johnny
Jadni vi ako se morate na ovakav sramotan naèin reklamirati...
Ne sam to, nek je za reklamu zdigel 5 let staru temu, oèito je fejst sila za
posel :D

Hahahahahahahahahahahahaaa

LLLOOOLLLLLLLLlllll

jesen ti suckog tumaèa koji je tak len da ne napi¹e novi post nego zdigne 5
let staro temo ;)))

Kak zgleda njegov prevod - produkt tak¹e lenosti ? ;))))

Nej tej meni prevodil, pa kuliko gut sucki bilo ;))))