metalne montažne stalaže
(prestaro za odgovor)
marko
2015-07-13 18:52:00 UTC
Ima negdje u Vž Čk i okolici za kupiti, da nisu baš zadnji šrot? Bilo bi
dobro da ima barem 180cm visine i 40cm dubine police.
Nakitu
2015-07-14 07:47:56 UTC
Post by marko
Ima negdje u Vž Čk i okolici za kupiti, da nisu baš zadnji šrot? Bilo bi
dobro da ima barem 180cm visine i 40cm dubine police.
Metro cesto ima na akciji tih nekakvih stalaza, pa provjeri kod njih.

Ja sam kod njih uzeo stalaze sa metalnom konstrukcijom i drvenim
policama sa deklariranom nosivosti od 50kg po polici dimenzija 180x100x40cm.
:O + :P = 69
Tomy, 9A5ALL
2015-07-16 09:24:31 UTC
Post by marko
Ima negdje u Vž Čk i okolici za kupiti, da nisu baš zadnji šrot? Bilo bi
dobro da ima barem 180cm visine i 40cm dubine police.
Proming.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL