Molim odgovor na pitanjce
(prestaro za odgovor)
Max
2015-10-05 19:32:21 UTC
Koji aparat inventer za varenje kupit od 140-180A da nebude preskup a da može poslužit za tu i tam nešto zavarit kod kuće, netrebam profi aparat za svaki dan variti
hvala
Tomy, 9A5ALL
2015-10-06 06:43:21 UTC
Post by Max
Koji aparat inventer za varenje kupit od 140-180A da nebude preskup a da može poslužit za tu i tam nešto zavarit kod kuće, netrebam profi aparat za svaki dan variti
hvala
Di si našel pitati
Al ajd... prvo, "profi" ili "amaterski", treba bi regulacija struje ako
već ne linearno, onda barem ono 60/100/150A. Ovo 140-180A su već dost
jake struje, s tim moreš i 10mm plošćevine zavarivati.

Nadalje, opet je pitanje kaj znači "povremeno"? Dal to znači da budeš ga
koristil jedanput na godinu celi dan ili ono doslovno 2-3 vara? Problem
kod ovih manjih aparata je interminencija (progooglaj taj pojam, bitan
je kod odabira) - manji transformator se brzo zagrije pa moraš čekati da
se ohladi prije nego nastaviš s poslom. Problem je u tome kaj intervali
grijanja postaju kraći.
U praksi, aparat tipa Varex 142 skuri 2-3 elektrode za redom kad je
hladan i onda po jednu, max. 2 kad se zgrije.

Da skratim priču: Ako ti treba doslovno za par varova, tj. 2-3
elektrode, dobar ti je praktički bilo koji. Ako ti treba za ozbiljniji
rad, bez obzira kaj je to jedanput na 5 godina, treba ti jači aparat
koji more duže delati.
Firma? Ja preporučam Varstroj, čisto zato jer imam takav i još navek
dela. To ne znači da bilo koji "kineski" nebu delal.
A ako hoćeš nekaj "fancy" a spreman si platiti malo više, pogledaj
switchere tvz. (krivo nazvane) inverterske.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Sky
2015-10-06 19:21:38 UTC
http://www.ekupi.hr/Einhell-BT-IW-100-Inverterski-uredjaj-za-zavarivanje-283072.aspx
http://www.ekupi.hr/Einhell-BT-IW-150-Inverterski-uredjaj-za-zavarivanje-283073.aspx

hvala
Tomy, 9A5ALL
2015-10-07 05:24:09 UTC
Post by Sky
[...]
E jesam glup, tek sam sad videl da čovek pita za inverter :)
A ok... :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Yeah
2015-10-12 19:13:23 UTC
E jesam glup, :)
I ranije se moglo primijetiti da ti neki na grupi upravo to spočitavaju,
ali se nisi dao uvjeriti :)
Tomy, 9A5ALL
2015-10-13 09:20:10 UTC
Post by Yeah
E jesam glup, :)
I ranije se moglo primijetiti da ti neki na grupi upravo to spočitavaju,
ali se nisi dao uvjeriti :)
Pa nebudem se valjda dal uvjeriti od još glupljih? :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

http://www.hamall.com.hr