Sajam u Mađarskoj
(prestaro za odgovor)
Fizi
2012-11-21 16:12:48 UTC
Jel ga još uvijek ima i jel to sam srijedom ? Onaj šta je bio u
Letenye-u. Odma preko Goričana. Ili je možda bolje otići u Nagykanizsa-u
kakvo je tam stanje?

Zahvaljujem.
darac
2012-11-21 16:40:24 UTC
Post by Fizi
Ili je možda bolje otići u Nagykanizsa-u
kakvo je tam stanje?
Kaotično.
Bio sam prije 2 mjeseca i obnavljaju infrastrukturu.
Sve ulice su raskopane.
Pola ih je jednosmjerno a pola slijepo.
kux
2012-11-23 20:19:36 UTC
mi hrvati ih napunili eurima pa sad moreju delati nove ceste, dok se kod nas
ju¹ uvjek vozimo kak u divljem zapadu...
npr: travnièka 8od obilaznce prema jugu
grad (od nadvoŸnjaka prema fini, magistrala prema nedeli¹èu...)
itd......
Ili je moŸda bolje otiæi u Nagykanizsa-u
kakvo je tam stanje?
Kaotièno.
b***@gmail.com
2018-02-10 15:56:41 UTC
Velika Kanjiža ,Nedeljko veliki sajam
palomas
2018-03-29 12:39:52 UTC
Na kraju Letenja s desne strane ceste i dalje postoji "sajam",
radi praktički svakoga dana..
j***@gmail.com
2019-05-26 19:13:29 UTC
Do kolko sati je otvoren sajam preko dana??