sjeverna obilaznica
(prestaro za odgovor)
ddd
2016-02-20 20:13:39 UTC
Ljudi, kaj velite na sjevernu obilaznicu?
Jel nam potrebna?
Znate da bude sadrzavala 2-3 nadvoznjaka i 2-3 podvoznjaka?
Znate li da bude isla trasom izmedju cakovca i poteza od senkovca do
mihovljana gdje za vrijeme pretproljetnih i jesenskih kisa sve u tom
dijelu bude pod vodom?

Mislite li da bude se ta obilaznica trebala sanirati jedno 4 puta?

Ocekujete li kruzne tokove pa semafore i onda pocek od 5 godina za
prebacivanje na kruzne tokove?
Tomy, 9A5ALL
2016-02-22 06:46:28 UTC
Post by ddd
[...]
Dali treba? Da, definitivno treba, tu mislim da nema dileme, barem s
moje strane. Takva prometnica bude rasteretila grad, pogotovo oko 7h i
15h kad se masa ljudi vozi kroz Čakovec na posel (di je Čakovec samo
tranzit).

E sad, kakve budu posljedice, dal bude ta prometnica kvalitetno
napravljena, to neznam.

Kaj se semafora tiče, poznavajući političko prilike, vrlo vjerojatno
semafori koje budu pretvarali u kružne tokove :)

Da budem iskren, više me muči nadvožnjak u ČK koji više ni nema uporabno
dozvolu.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-02-22 18:22:20 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Kaj se semafora tiče, poznavajući političko prilike, vrlo vjerojatno
semafori koje budu pretvarali u kružne tokove :)
Ja očekujem da to delaju međimurske firme. Znači Međimurske vode budu
outsourcale jedan dio Hidrotehnici, Tegra bude asfaltirala, Pavlic bu
fural asfalta... standard.
Post by Tomy, 9A5ALL
Da budem iskren, više me muči nadvožnjak u ČK koji više ni nema uporabno
dozvolu.
U jbt. Ovo nisam znal...
Kad je tak nešt posrijedi tko bi trebal biti odgovoran? Imamo kakvog
pravnika na grupi? Da pojasni dal garnitura koja nije sprovela sanaciju
zbog ovog ili onog razloga odgovara za to, ili garnitura koja je
naslijedila ili ko vec?
Darac
2016-02-22 16:06:16 UTC
Rekoše 6 km za bruto 200 milijuna kuna.
To je preko 33 mil/km, za 2 trake.
Autocesta Zagreb - Goričan se radila za 20 mil/km.
Sa 6 traka.
ddd
2016-02-22 18:24:17 UTC
Post by Darac
Rekoše 6 km za bruto 200 milijuna kuna.
To je preko 33 mil/km, za 2 trake.
Autocesta Zagreb - Goričan se radila za 20 mil/km.
Sa 6 traka.
Zagreb-Gorican je delala vojska predvodjena Rojsom. To ti je automatski
jeftinije. Inflaciju nisi uracunal. No i nakon kaj se inflacija uračuna
i dalje je preskupo, slazem se.

Mene vise interesira dal bude kakva zastitna mreza zbog divljaci, da
uvezem ogradu iz kine i natjecem se s Pletexom kad bude raspisan troskovnik.
Darac
2016-02-23 17:55:55 UTC
Post by ddd
Zagreb-Gorican je delala vojska predvodjena Rojsom. To ti je automatski
jeftinije.
66. pukovnija HVO-a je radila samo Goričan - Varaždin i to za sitniš.
Varaždin - Breznički Hum, posljednji i najskuplji dio (2 tunela, veliki
vijadukti i mostovi (svi na pilotima) je radio konzorcij tada još živih
hrvatskih i slovenskih firmi, da ne dosađujem tko je točno kaj radil.
Čačić zna jako dobro koliko je on zaradio, i to još dok su cijene bile
normalne:
http://www.jutarnji.hr/gradili-su-ceste--na-putu-su-izgubili-2-3-milijarde/373606/
A ovo danas je apsurd, osim kaj imamo najskuplje autocestarine u svemiru
sad i lokalne obilaznice postaju žderači ogromnih novaca.
I to na najjednostavnijem mogućem terenu

To se neda pravdati nikakvom inflacijom, tim više što je danas radni sat
bagera, buldožera i sl., kvadrat asfalta plaćen čak manje nego prije
10-15 god. A niti ljudski kadar nema veću plaću.

Nedavno je na jugu Čakovca napravljen rotor koji je koštao 100.000 eura.
Ljudi moji za te novce se napravi kuća sa podrumom koji ima više
zemljanih radova nego famozni rotor u koji je utrošeno 2 kamiona nasipa
i nešto malo rubnjaka.
I to je nosioc posla bila Tegra a bagerom je radio jedan privatnik.
Dva meseca sam gledao te bijednike kak se prenemažeju.
I na kraju su radili u nedjelju da stignu pomesti za otvaranje.
Meni je za dva meseca manje ljudi završilo kuću.
S dvorištem u kojem je bilo više zemljanih radova nego na rotoru.
ddd
2016-02-23 18:34:50 UTC
Post by Darac
Post by ddd
[...]
OK prihvacam.
Nisam znal da je danas manje placen radni sat firmi nego prije. A ljudi
ipak imaju vekse place. 3 soma kn je bila "ok" placa krajem
devedesetih... sad za to se ne dela u gradjevini kolko ja znam.

Po tvojem misljenju na kaj onda odlazi novac?

Evo ja ti mogu reci da ono kaj sam ja videl kod dvije firme - bilo je u
pitanju postavljanje keramike oko 3000 kvadrata. salju troskovnik i
posalje firma natrag (primjerice) 100 kn / kvadrat i napise:
"Ispod ove cijene nemozemo raditi, molim vas da nas ne kontaktirate
ukoliko vam cijena ne odgovara"... i zove ta velka firma sljedecih
tjedan dana 3-4 puta svaki dan na nekoliko telefona. Zbog uznemiravanja
je zvana i policija. Pa si ti misli. Uglavnom velka firma naplatila 120
kn / kvadrat, zajebavala sa potpisivanjem "neceg"... ne kuzim se u to pa
neznam kak se zove (situacija?!?) pa nekoj manjoj firmi koja je zapravo
sve odradila nije platila tih njihovih 92 kn po kvadratu na kaj su se
dogovorili.
Darac
2016-02-24 17:13:16 UTC
Post by ddd
Nisam znal da je danas manje placen radni sat firmi nego prije. A ljudi
ipak imaju vekse place. 3 soma kn je bila "ok" placa krajem
devedesetih... sad za to se ne dela u gradjevini kolko ja znam.
To nije istina.
Posljednji dio A4, Varaždin - Breznički Hum se radio 2003.-2004.
Tada su počele rasti cijene (višestruko) ali i plaće (ne više od 50%)
Sve do 2008/9.
Od tada pada sve, visina plaće u građevini doslovce na minimalac 3000 +
terenske.
Ako znaš nekoga u Međimurje graditeljstvu pitaj ga kakvu plaću ima
zadnjih godina.
Konstruktor koji je bio u vrhu s plaćama više ne postoji.
Industrogradnja nekad najveća isto više ne postoji.
Pionir, Geotehnika, Hidroelektra, Tehnika ... Sve mrtvo.
Da sad ne nabrajam koje su sve međimurske tvrtke pokojne ili će biti do
kraja godine.
Tegra svake godine prepolovi broj radnika.
Da ne spominjemo sitne obrtnike koji su desetkovani.
Istina je da se ne radi ni 5% posto onoga što se prije radilo.

Dobra stvar je što je pala cijena kvadrata stana.
Čakovec POS-1 je bio 900€, POS-2 već 1100€, POS-3 Martane 1250€!
Danas Janković završava drugi objekt i za 1200€ odmah kupite stan.
Sa izolacijom od 20cm vune a ne 8cm stiropora kao POS-3
S tim da je POS gradska investicija - zemljište i komunalna gratis,
što nije mali udio u ukupnoj cijeni.
Doduše Ude i još neki su dobili gratis stanove što su u stvari platili
kupci ostalih precijenjenih stanova.

Abc
2016-02-23 09:01:53 UTC
Reko¹e 6 km za bruto 200 milijuna kuna.
To je preko 33 mil/km, za 2 trake.
Autocesta Zagreb - Gorièan se radila za 20 mil/km.
Sa 6 traka.
A koja je kvaliteta autoceste Gorièan - Zagreb? Sama jama. Sve puno rupa i
zakrpa. Hitler je prije 70 godina izgradil autoceste koje su i danas dobre,
a Zagreb Gorièan je stara 15 godina i sve same grabe.
ddd
2016-02-23 10:54:54 UTC
Post by Abc
A koja je kvaliteta autoceste Gorièan - Zagreb? Sama jama. Sve puno rupa i
zakrpa. Hitler je prije 70 godina izgradil autoceste koje su i danas dobre,
a Zagreb Gorièan je stara 15 godina i sve same grabe.
Ovo floskula mi tak ide na zivce... Hitler je delal autocestu 40ih
godina koja dan danas se koristi i super je i optiku ima povlecenu i sve
najbolje lalala.

Ne nije super autocesta, svakih 5 metri kak prejdes s autom cujes kak
ides s jednog betonskog bloka na drugi. Nase autoceste nisu delane od
betonskih blokova. Nadalje, austrijanci i švabi mijenjaju gornji sloj
tih autocesta svakih 4-7 godina. Tak da prosim te lepo budi tiho i ne
pricaj gluposti s tim "hitler je delal autocestu". Fala
Tomy, 9A5ALL
2016-02-23 12:55:48 UTC
Post by ddd
Post by Abc
[...]
Isto kak dok padne sneg, slušaš o tome da je kod nas kaos i gužva, a u
njemačkoj nije - dan nakon kaj si se dopelal s kaosa njemačke snegom
prekrivene autoceste :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL