Polikarbonatne ploce, leksan
(prestaro za odgovor)
no-reply
2016-05-11 15:35:03 UTC
Pozdrav svima,

Ima li jos koja trgovina da reze leksan ploce? Trebam 10mm debljinu, prozirne, 6m duzinu. Ako netko slucajno ima viska od gradnje, nek mi se slobodno javi.
ddd
2016-05-11 19:09:42 UTC
Post by no-reply
Pozdrav svima,
Ima li jos koja trgovina da reze leksan ploce? Trebam 10mm debljinu, prozirne, 6m duzinu. Ako netko slucajno ima viska od gradnje, nek mi se slobodno javi.
Ovi (ista firma):
http://www.structura.hr
http://kmt-promet.hr/
no-reply
2016-05-11 20:54:18 UTC
Tnx, vec zvao, nazalost ne zele ispod 95kn/m2. Intermont je recimo 79kn/m2.
nizz
2016-05-11 22:26:23 UTC
Post by no-reply
Tnx, vec zvao, nazalost ne zele ispod 95kn/m2. Intermont je recimo 79kn/m2.
MDV u Optujskoj Vž, od 45kn/m2, sam neznam dal imaju dimenziju koju
trazis...
no-reply
2016-05-12 06:34:58 UTC
Post by nizz
MDV u Optujskoj Vž, od 45kn/m2, sam neznam dal imaju dimenziju koju
trazis...
Imaju, oko 90kn/m2 za 10mm, ali ne zele rezati. Oni su recimo prije rezali bez problema, sad nema sanse :/