KDS Cakovec i internet/telefon/mobitel
(prestaro za odgovor)
Abc
2016-09-21 08:02:09 UTC
Pozdrav grupi.

Poceo je kruziti letak KDS-a Èakovec gdje se nudi povoljniji
internet/telefon/mobitel. Kolko je to isplativo? Kako uopce funkcionira u
praksi ?

Lijep pozdrav.
ddd
2016-09-21 11:25:57 UTC
Post by Abc
Pozdrav grupi.
Poceo je kruziti letak KDS-a Èakovec gdje se nudi povoljniji
internet/telefon/mobitel. Kolko je to isplativo? Kako uopce funkcionira u
praksi ?
Radi se o resellanju t-comovih usluga. Znači podrška, routeri i sve
ostalo je od t-coma, KDS samo naplacuje uslugu.
Usluga, cijeli paket do 20 mbit down, flat telefon je 189 kn mjesecno.

Oni kroz svoju infrastrukturu nemogu progurati internet, kablovi su
losi, stara pojacala i filteri se nalaze svuda. Kroz raspolozivi spektar
u kabelima guraju DVB-C i DVB-T uz analogni signal.

Na DVB-T spektru imaju HD kanale dok na DVB-C nemaju.

Ovako usput, DVB-C nije dostupan svugdje gdje je dostupan i KDS pa je
potrebno prije spajanja provjeriti.
Mladen
2016-09-21 12:09:00 UTC
Post by ddd
Post by Abc
[...]
Prosli tjedan dobili optiku u ormar preko puta moje kuce, a pocetkom
ovog tjedna su spajali i testirali. A primjetio sam i u susjednoj ulici
spajaju optiku u ormaru.
ddd
2016-09-21 16:24:48 UTC
Post by Mladen
Prosli tjedan dobili optiku u ormar preko puta moje kuce, a pocetkom
ovog tjedna su spajali i testirali. A primjetio sam i u susjednoj ulici
spajaju optiku u ormaru.
Znaci to je T-com optika. KDS resella. Naruci optiku od t-coma i spoji
se na internet. Dobit ces T-comovu ip adresu. Otkazi tu optiku i spoji
tu istu optiku preko KDS-a. Spoji se na Internet. Dobit ces T-com ip adresu.

Super mi je sto t-com kooooonacno spaja svu novu infrastrukturu koju su
povukli jos pred 3-4 godine, steta sto ce biti samo 1-2 operatora osim
njih, tj. bit ce dostupne samo 3 firme koje su u istom vlasnistvu:
t-com, iskon, kds. Al opet, bolje i to nego nista.
Enigma
2016-09-21 17:27:23 UTC
da ja nes pitam za tcom, hoce li oni ikad ponuditi samo flat internet bez
fiksne telefonije ko nekakav vrlo povoljan paket?
il tako nes mozemo samo sanjati, pa ko jos u danasnje vrijeme osim starijih
ljudi fiksni tel koristi..
ddd
2016-09-22 09:56:34 UTC
Post by Enigma
[...]
Ne, uvijek stavljaju telefon u pakete.

Skoro nijedan operater ne nudi "samo internet" jer ovako mogu naplatiti
stavku na koju skoro da i nemaju trosak (odrzavanje telefonije, pruzanje
usluge telefoniranja).

Bitno je napomenuti da je sva telefona vec duze vrijeme VoIP, bez obzira
da li imas recimo stari telefon. U centrali se taj analogni signal sa
starog telefona pretvara u VoIP.
Mladen
2016-09-22 11:31:12 UTC
Post by ddd
Post by Enigma
[...]
Optima ima samo internet, a koliko sam na brzinu vidio ima i HT ali flat
nije skroz flat nego je 6480gb :) I npr. u Optimi je jeftiniji paket net
+ tel od samo neta :)