Kamo po laptop
(prestaro za odgovor)
kejo
2015-02-22 07:52:14 UTC
Pozdrav

Planiram kupiti laptop pa me zanima koji dućan(e) u Čakovcu ili
Varaždinu posjetiti?

Hvala

---
avast! antivirus zaštita je aktivna stoga ova e-pošta nema virusa i zlonamjernih programa.
broj9
2015-02-22 11:37:07 UTC
Najjeftinije preko interneta, na nabava.net napišeš ime računala npr
lenovo e550 ili druge kriterije disk, procesor ram itd izlistaju se
cijene u cijeloj hr. Naručiš, platiš i dobiš poštom. Ja sam kupovao
preko portala ekupi.hr i arhiteh.hr
boh3k
2015-03-08 11:14:28 UTC
istina.. ali ima i tu caka raznoraznih.
ja eto baš kupujem stativ za fotoaparat..
natipkam na www.nabava.net i izbaci mi da je u jednom ducanu 1400kuna. u
drugima je 1600,1700,1800..
ali dok sam nazval za taj stativ, nemaju na lageru (ali imaju kombinaciju
koja bi me koštala 1900 :)..
onda sam fino otisel na ebay.de i kupih takav za 1400 sa poštarinom i došel
je u roku 7 dana.