ima ko
(prestaro za odgovor)
maweric
2015-08-09 13:13:12 UTC
satelitsku antenu promjera 105 ili 115 ? da mu ne treba (po jefinoj
cijeni ) hvala
a***@gmail.com
2015-08-10 05:41:14 UTC
Imam ti ja jednu kaj planiram na otpad hititi. Jedino kaj nema onaj nosač s kojim se fiksira na stup. I ona plastika di se LNB glava montira je predelana u nosač "kantene" za wireless. Ak ti treba za wireless onda bu ti bog bogova.
Enigma
2015-08-13 20:26:21 UTC
"maweric" wrote in message news:mq7jjm$n91$***@l01news1.ot.hr...

satelitsku antenu promjera 105 ili 115 ? da mu ne treba (po jefinoj
cijeni ) hvala

ako ne nadjes javi se na mail, uzmi moju s krova, al si moras sam po nju
ici, uzmes si i nosac ako oces... ionako stoji bezveze...