Shoping u slo
(prestaro za odgovor)
Saxx
2016-01-10 20:06:41 UTC
Pozdrav ekipa...

Isplati li se ovih dana shoping prek meje?
Ako da, gdje? kakva je situacija sa Hoferom u Ormožu?
Darac
2016-01-11 07:53:33 UTC
Post by Saxx
kakva je situacija sa Hoferom u Ormožu?
Ne znam za Ormož ali pred Hoferom u Lendavi je dosta ČK registracija. Em
je koji kilometar bliže Čakovcu em ima i ostalih zanimljivih
trgovina: Lidl (jeftiniji od Čk), Spar (veća ponuda od Čk) Eurospin...
Nešto je dosta jeftinije nego u Čk, a nešto je skuplje (meso).
Uvijek su mi bili sasvim OK kiseli krastavci iz Hofera:
1. klasa 0,99€, 2. klasa 0,59€, kod nas nikad ispod 10 Kn (1,30€)
Boogeyyyyy
2016-01-11 08:26:15 UTC
Post by Saxx
Pozdrav ekipa...
Isplati li se ovih dana shoping prek meje?
Ako da, gdje? kakva je situacija sa Hoferom u Ormožu?
Isplati se, nije sad da je puno jeftinije, ali je kvalitetnija roba.
Pogotovo čokolade, vino, sir, tuna, začini, masline, krastvaci itd...

Imas u Ormožu u Sparu Jamnicu 1,5 litara za 0.5 eura. Uvijek super ponuda.
nizz
2016-01-11 13:49:46 UTC
Post by Boogeyyyyy
Post by Saxx
[...]
Da, bas sam htel komentirati Jamnicu, kod nas bi bilo cca 0.78€... :) ja
ju zel zadnji put po 0.42€, bila akcija :)

I u Hoferu obavezno kupujemo ljute feferone, 8-9kn su, za pizzu odlicni,
vise su ko male papriCICE, mesnate, a ne ko podrafkini feferoni koji su
sama koza, i nemas popratne posljedice, kao npr. rasturanje coba, a
kasnije creva i cmara ko kod feferona :)

Imas i "Zacinjem namaz" u hoferu, 0.18€ 30gr, odlican za ovak nabrzaka
namazat na kruh, ko pasteta samo malo ljuta, taman(ima i delikatesni
namaz al mi on ne valja nikaj :P )...

+ ovo kaj su Kocka i Darac napisali, a u Eurospinu nisam bil pa neznam.

U biti si moras zracunati trosak na gorivu za tam i natrag + jeftiniji
soping da si na nuli, sve ostalo je usteda ;)
Meni ispada 34km u oba smjera, u kunama je to cca 10kn koje moram
usparati da sam na nuli, znaci jen fasung jamnice :)
Yeah
2016-01-13 07:14:04 UTC
Post by nizz
[...]
Strašna ušteda! I koliko puta mjesečno to radiš?
Ajde da uštediš barem ... 15, ali za 10 kuna nositi lovu Janezima!?

I najvažnije, kako ćemo se izvući iz ovog našeg d...a, ako se ne držimo
Vidoševića i: KUPUJMO HRVATSKO???
Tomy, 9A5ALL
2016-01-13 08:20:27 UTC
Post by Yeah
Post by nizz
[...]
Da nebi bilo zabune: Pun prtljažik (i30) špeceraja u SLO iznosi 100EUR.
To je doslovno mesečni fasung u kojeg su ubrojane i nepotrebne gluposti.

Za te novce kod nas dobiš 3-4 veće vreče, odnosno špeceraj za možda pol
meseca.

Kaj se tiče kupujmo hrvatsko.... A kaj je točno hrvatsko, osim domaćeg
voća i povrća na placu (za koje pouzdano znaš di su i kak uzgojeni -
više od pol placa su nakupci)?

Je možda Vajdino meso domaće (na stranu sad manje kvalitetne mesnice)?
Kolki je uvoz Agrokora i Konzuma u odnosu na prodaju?
Možda mleko?

Na žalost, ovo već dugo nije Jugoslavija koja je štitila svoje tržište i
proizvodnju.

Ne treba generalizirati, al općenito "Kupujmo hrvatsko" je vrlo upitna
kategorija.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Yeah
2016-01-13 09:23:21 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Ne treba generalizirati, al općenito "Kupujmo hrvatsko" je vrlo upitna
kategorija.
Slažem se djelomično u toj tvrdnji, ali ovako si nekupovinom i toga
"malo našeg", još više odmažemo i uvijek nam budu svi drugi krivi!
Tomy, 9A5ALL
2016-01-13 10:27:50 UTC
Post by Yeah
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
A kaj da velim? Isto ti je s javnim prevozom.
U jednom trenutku je cijena počela rasti (IMHO; iz pohlepe, ne
objektivnih razloga), a da se istovremenu u javni prevoz nije ulagalo.
Ljudi su to jedno vreme trpeli, a onda su u jednom trenutku počeli
masovno kupovati aute i voziti se u privatnoj režiji, s više komfora i
za manje novci.
Padom korisnika javnog prometa je cijena još više rasla, samim time još
više i broj putnika.... sve do neisplativosti linija i ukidanja istih.

E sad... ko je tu kriv za raspad sustava? Putnik ili pružatelj usluga?
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Nakitu
2016-01-13 08:12:31 UTC
Post by Yeah
Strašna ušteda! I koliko puta mjesečno to radiš?
Ajde da uštediš barem ... 15, ali za 10 kuna nositi lovu Janezima!?
Nisi bas citao sto pise? Ako samo na paketu Jamnice ustedi dovoljno da
si pokrije troskove goriva, zamisli onda koliko je ostatak ustede jer u
pravilu svatko ode tamo u veliki shopping, a ne da si kupi samo paket
Jamnice.
Post by Yeah
I najvažnije, kako ćemo se izvući iz ovog našeg d...a, ako se ne držimo
Vidoševića i: KUPUJMO HRVATSKO???
Jamnica je HR proizvod, a u Sloveniji je jeftinija. I nije usamljen
slucaj... pitaj ekipu uz BiH granicu da li kupuju nase proizvode kod nas
ili u BiH.
:O + :P = 69
Tomy, 9A5ALL
2016-01-11 09:28:36 UTC
Post by Saxx
Pozdrav ekipa...
Isplati li se ovih dana shoping prek meje?
Ako da, gdje? kakva je situacija sa Hoferom u Ormožu?
Isplati se, al nije stvar samo cijene nego i kvalitete. Posebno
tjestenina, riža i sl. u Eurospinu.

Za mene ne manje bitno: Čokolada i "eurokrem" su jeftini i fini :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Darac
2016-01-12 07:24:51 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Za mene ne manje bitno: Čokolada i "eurokrem" su jeftini i fini :)
Ti još jedeš eurokrem?
;-)
Tomy, 9A5ALL
2016-01-12 09:54:41 UTC
Post by Darac
Post by Tomy, 9A5ALL
Za mene ne manje bitno: Čokolada i "eurokrem" su jeftini i fini :)
Ti još jedeš eurokrem?
;-)
Nego? :) U tonama :)
Kupila žena pred neko vreme kantu linolade od 3kg. I pita za nekaj manje
od 2 tjedna di je linolada. Pitam ja: "Koja linolada?" :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-01-12 21:17:43 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
Darac fejst me smeta dok neko linoladu i slicne izvedenice zove
eurokrem. To je ne isto. probaj si nabaviti eurokrem iz takova kupljen u
srbiji i eurokrem iz takova kupljen u eu.
Tomy, 9A5ALL
2016-01-13 06:53:37 UTC
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
Ok, I stand corrected.
Samo problem je v tome kaj nemam pojma kakvo je trgovačko ime namaza
koji tam kupujem. Mjenjam izraz u "Krem namaz od lješnkaka, čokolade i
kondenziranog mlijeka" :)

Inače, krivo sam rekel, mislil sam reči kinderlada, ne eurokrem.
BTW, Linolada bi trebala biti po istom receptu kak i nekadašnja exYU
kinderlada, koji je po licenci proizvodila Podravka.
Iskreno, ne zmislim se više originalnog okusa da bi mogel točno procjeniti.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-01-13 12:36:01 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
pogledni ovo:
http://www.swisslion-takovo.com/proizvodi/konditori/eurocrem/

i onda ovo:
https://www.facebook.com/Kinder-Lada-eurokrem-naseg-djetinjstva-293369424016064/

kinder lada je naravno bolja :)
linolada je meni bleh i nebi ju nikome preporucil
Tomy, 9A5ALL
2016-01-13 13:13:53 UTC
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
Eh, a kaj buš kad više nema kinderlade :)
Al fakat, više se ne zmislim okusa kinderlade. Zmislim se samo da je
bila fina :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-01-13 12:40:30 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
http://www.telegraf.rs/zanimljivosti/827622-kinderlada-kako-je-zajedno-sa-jugom-nestao-i-najbolji-slatkis-koji-smo-imali-video

http://www.telegraf.rs/vesti/235692-za-srpsko-trziste-lino-lada-losijeg-kvaliteta

i prosim te lepo tomy daj sprobaj ovo:
http://www.receptibox.com/domaca-kinderlada-mnogima-je-ovaj-recept-bolji-i-od-nutelle/
Tomy, 9A5ALL
2016-01-13 13:16:52 UTC
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
E, a ja tebe pozivam da ako imaš strpljenja probaš s mlekom, umjesto
mlekom u prahu. Problem je jedino u tome da treba kondenzirati mleko,
kaj traje 1h - znači 1h stajanja uz šparhet i mešanja da ne skipi ili
zagori...
Nisam osobno nikad to delal, al kolega je (po starom receptu za nutelu),
baš sam prošli tjedan rekel da bi se mogel upustiti u takvu avanturu :)
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Nakitu
2016-01-13 13:23:46 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
Znas li koji je omjer mlijeka u prahu u odnosu na pravo mlijeko (iako
danas pravo mlijeko nije "pravo").
:O + :P = 69
Tomy, 9A5ALL
2016-01-13 14:10:24 UTC
Post by Nakitu
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
Nejde tak puno mleka da bi to bil neki problem... al je puno posla.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Nakitu
2016-01-13 16:09:39 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Nakitu
Znas li koji je omjer mlijeka u prahu u odnosu na pravo mlijeko (iako
danas pravo mlijeko nije "pravo").
Nejde tak puno mleka da bi to bil neki problem... al je puno posla.
Ne brine me kolicina posla. Trebam neku informaciju u stilu 100g mlijeka
u prahu zamijeni sa pola litre mlijeka, kako u krajnjem proizvodu nebi
bilo previse/premalo mlijeka.

Sjecam se da je moja mama svojedobno pravila domaci "eurokrem" na slican
nacin, pa da vidim kakav je ovaj recept.
:O + :P = 69
darac
2016-01-13 13:54:33 UTC
Ja sam od tih namaza postal dosta tusti oko pupka :-(
Sad jedem samo slanine, cvirke i luka dok ih se dočepam domaćih.
I krvna slika mi se popravila.
Tomy, 9A5ALL
2016-01-13 14:02:54 UTC
Post by darac
Ja sam od tih namaza postal dosta tusti oko pupka :-(
Valjda bi i kod mene bilo isto, da ne bežim po 10-20 km; Ovak mi dobro
dojde :)
Post by darac
Sad jedem samo slanine, cvirke i luka dok ih se dočepam domaćih.
I krvna slika mi se popravila.
A to je istina - bolje jesti prave domaće cvirke nego te "sladoguze".
Osobno mislim da pretjerujem sa slatkim, al opet po drugoj strani, za
sad ne vidim neke posljedice pa se ne ograničavam. Barem za sad.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-01-13 15:22:23 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
ovak, mleko treba biti punomasno - po mogucnosti direkt iz krave.
a kaj se tice konenzirati mleko ili pjeniti ili kak vec oces to nazvati
dosta je zamoliti nekoga frenda koji je vlasnik kafica i ima
profesionalnoga aparata. tam denes v onu zeleznu posudu mleko i onda
denes onu pipu i povleces prema dole rucicu iznad pipe. ta pipa pusta
paru i skuha mleko bez da zakipi "per se". zakipi al po pipi a ne samo
onak po sebi znutra fuj
Nakitu
2016-01-13 16:12:41 UTC
Post by ddd
ovak, mleko treba biti punomasno - po mogucnosti direkt iz krave.
Valjda je ovo iz mlijekomata dovoljno dobro? Znam da je razvodnjeno, ali
gdje naci kravu u danasnje vrijeme?
Post by ddd
[...]
Eh, kad bi mi svi imali frendove koji su vlasnici kafica... :)

Evo sto Internet kaze na tu temu:
http://www.coolinarika.com/recept/domace-kondenzirano-mlijeko/
:O + :P = 69
ddd
2016-01-18 08:10:02 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
Darac fejst me smeta dok neko linoladu i slicne izvedenice zove
eurokrem. To je ne isto. probaj si nabaviti eurokrem iz takova kupljen u
srbiji i eurokrem iz takova kupljen u eu.
Ok, I stand corrected.
e ve ja stand corrected.
dojdem v plodine i vidim eurocrem 14.99. i onda vidim linoladu belu.
reko ajde da vidimo. promenili su recept od kad sam ju ja probal zadnji
put (cca 8-10 godina). to mi je sad na istom rangu kak i eurocrem po
okusu prema kinderladi

Yeah
2016-01-14 10:33:52 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Ti još jedeš eurokrem?
;-)
Nego? :) U tonama :)
Kupila žena pred neko vreme kantu linolade od 3kg. I pita za nekaj manje
od 2 tjedna di je linolada. Pitam ja: "Koja linolada?" :)
Pa kad je već tako požuri po nekoliko kartona, jer od danas imaš akciju
u Plodinama:
Bivši "domaći" Eurokrem Takovo, pakiranje 0,5 kg sniženo za 34%, i sada
je cijena 14,99 kn.
ddd
2016-01-18 06:49:03 UTC
Post by Yeah
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by Darac
Ti još jedeš eurokrem?
;-)
evo krecem upravo
Nakitu
2016-01-12 08:51:08 UTC
Post by Saxx
Isplati li se ovih dana shoping prek meje?
Ako da, gdje? kakva je situacija sa Hoferom u Ormožu?
Ovisi... neke stvari su skuplje, neke su jeftinije. Ja u pravilu kupujem
mlijecne proizvode u Hoferu jer za iste ili manje novce dobijem bolju stvar.
:O + :P = 69
Saxx
2016-01-13 08:52:30 UTC
Eh, ekipa... Hvala na iscrpnoj diskusiji. Zaključujem da treba jednom
riskirat 100 eura i onda vidjet za dalje...

Lepo pozdravljeni! ;)