Honorarni posao - Autocad
(prestaro za odgovor)
Slafko
2009-11-10 07:15:09 UTC
Tražim osobu koja ima iskustva u crtanju Autocadom i eventualno u 3D
modeliranju (nije nužno, ali bilo bi korisno).

Može honorarno ili prek student servisa, rad doma u slobodno vrijeme
ili u radno vrijeme.

Javiti se na mail ili na mob. 098.888.644 (Mirko)
Željko Pintar
2009-11-11 12:51:13 UTC
Post by Slafko
[...]
Poštovani,
nedavno sam završio tečaj za AutoCAD specijalistu, 2D i 3D modeliranje
i rado bi u slobodno vrijeme koristio svoje novostečeno znanje.
Pogotovo sada kada sam nezaposlen.
mail: ***@zg.t-com.hr
mob: 095/9026-251

Pozdrav

Željko Pintar
IOOone
2009-11-11 13:44:31 UTC
Pozz,

Evo i ja se javljam ukoliko treba.
10 god. iskustva AutoCad Civil3D, Map,Bentley MX, Microstation, Sketchup...
2d/3d
pa ako ce bit posla i ja bi nesto zaradio :).

Lijep pozdrav,
TraŸim osobu koja ima iskustva u crtanju Autocadom i eventualno u 3D
modeliranju (nije nuŸno, ali bilo bi korisno).
MoŸe honorarno ili prek student servisa, rad doma u slobodno vrijeme
ili u radno vrijeme.
Javiti se na mail ili na mob. 098.888.644 (Mirko)
Po¹tovani,
nedavno sam zavr¹io teèaj za AutoCAD specijalistu, 2D i 3D modeliranje
i rado bi u slobodno vrijeme koristio svoje novosteèeno znanje.

®eljko Pintar
Slafko
2009-11-19 17:23:23 UTC
Zatvoreno, odabran dečko koji će odraditi posao.
Pikaè
2009-11-19 19:17:41 UTC
Zatvoreno, odabran deèko koji æe odraditi posao.
jel moze info koliko se ljudi javilo?

Hvala!
s***@gmail.com
2013-04-20 07:34:41 UTC
Pozdrav!

Inženjerka sam strojarstva, bavim se crtanjem i modeliranjem u AutoCAD-u oko 15 godina, i 8 godina u Catii, tako da poznam dobro tehničku dokumentaciju.
Ne tražim posao, već mogućnost povremenog crtanja i modeliranja (prema potrebi), i općenito "spremanje" projekata, kao i vrste zapisa, ili bilo koje obrade podataka i "informacija" u Wordu, Excelu, Power Pointu.

Ugodan dan i hvala za vaše vrijeme.
Sonja
c***@gmail.com
2013-10-08 13:46:26 UTC
Radim na izradi projekata, i izvedena stanja za jednu stranu firmu, odlicno poznajem AUTO Cad 2d i 3d, cekam vas odgovor, pozdrav
n***@gmail.com
2018-05-13 12:53:50 UTC
Post by c***@gmail.com
Radim na izradi projekata, i izvedena stanja za jednu stranu firmu, odlicno poznajem AUTO Cad 2d i 3d, cekam vas odgovor, pozdrav
Poštovani,
potreban mi je netko sa vašim znanjima honorarno za interior design studio.
Bilo bi mi drago da mi se javite.
Lp Nina
m***@gmail.com
2019-01-18 15:10:58 UTC
Odlicno poznavanje programa u 3D, izrada tehnickih crteza, izometrija, naravno 12 godina iskustva u svim ovim poslovima...Rad na programu autocad,mehanicaldesktop, korpus program za izradu i tehnicki prikaz unutrasnjeg uredjenja i jos mnogo toga...Rado bi bio u funkciji obavljanja ovih poslova honorarno od kuce ili vezan za firmu aktivno...
p***@gmail.com
2015-03-23 09:02:05 UTC
Postovani znam raditi i CAD-u,znam raditi i 3D modeliranje.... Radio sam razne projekte za kednog covjeka al vise ne radim pa sada trazim novi posao il honorar.
p***@gmail.com
2016-06-29 12:15:18 UTC
pozdrav,mozete mi se javit povratno,imam poslic za vas
s***@gmail.com
2015-05-04 09:22:25 UTC
Post by Slafko
[...]
Zdravo,

Znam crtati u Cad-u.

Mail: ***@live.com
N!NO
Svjetlana, taj oglas ti je iz 2009.
v***@gmail.com
2015-06-18 11:41:30 UTC
Ja znam radit u acadu samo se javi
p***@gmail.com
2015-06-25 10:06:15 UTC
Rad u autocad,korpusu,wordu,piprema dokumentacije za cnc izradu u podrucju namjestaja
b***@gmail.com
2016-11-11 15:57:50 UTC
Postovani, student sam sumarskog fakulteta. Dosta koristim autocad 2D, i 3D. Svaki posao mi znaci, zbog plitkog studentskog dzepa. Tako da bih vam bio jako zahvalan, ako bi me ukljucili u ovo. U napred hvala.

Pozdrav :)
m***@gmail.com
2017-04-23 14:45:44 UTC
Post by Slafko
[...]
Crtam u autocadu,imam iskustva u gradjevini i 10 godina u radioni sa limom.
Potrebno je ta vrsta znanja.
LP
Mario 0917272279
j***@gmail.com
2017-07-20 09:43:32 UTC
Post by Slafko
[...]
Inženjer strojarstva s puno iskustva u radu s CAD.

Bilo što vezano za CAD, bilo da trebate uređivati ili izrađivati nove nacrte građevina, postrojenja, strojnih dijelova za izradu ili obradu, konverzija... Radim brzo i kvalitetno.

više na:
http://www.index.hr/oglasi/cad-drafting-crtanje-izrada-nacrta-autocad-catia-solidworks/oid/590073

čujemo se!
b***@gmail.com
2017-09-13 11:04:06 UTC
Poštovanje. Specijalista za AutoCAD(2D i 3D),Civil, Surpac, Surfer, QGIS i ostali programi.
Inzinjer sam rudarstava, usavršavanja sam stekao na Rudasrkom Institutu.
mail: ***@gmail.com
m***@gmail.com
2019-11-27 18:07:48 UTC
Tražim honorarni posao izrada nacrta u Autocadu. Preferiram projektnu dokumentaciju cesta, no može i ostalo.

Kontaktirati na e-mail ili na 091 173 9523