Nove gume koje i gdje?
(prestaro za odgovor)
Vinko
2016-03-30 16:32:26 UTC
Do¹lo je vrijeme da promijenim gume na autu (ljetne) pa istraŸujem malo i
sve skupa nisam do¹ao do nekog zakljuèka koje gume kupiti. Ovi testovi na
netu (ADAC, HAK,...)su mi sve zbunjujuæi - po jednima ova guma dobra po
drugima ona, pa ista marka u jednoj dimenziji jako dobra u drugoj
lo¹a..itd.. Pitam jednog vulkanizera, kaŸe kupi Savu, drugi kaŸe Sava ne
valja itd.
Znam da sa Continentalom, Goodyearom, .. ne mogu pogrije¹iti ali one su mi
preskupe, a i nije ni sa njima sve tako sjajno: sada imam Dunlop i mogu reæi
da nisam zadovoljan sa njima - po ki¹i se kliŸu ko blesave, a na snijeg
bolje da ne idem.
®elio bih èuti mi¹ljenje onih koji su vozili odreðenu marku guma kakva
iskustva imaju - prvenstveno u pogledu defekta na gumi (da mi za 2-3 godine
ne postane kvrgava pa da mi trese volan ili stvara buku tokom voŸnje) i to u
nekom srednjem cijenovnom razredu (ne¹to ¹to bi bilo best buy).

Unaprijed hvala na mi¹ljenjima i savjetima i pozdrav grupi.
duncan
2016-03-31 05:47:19 UTC
Doąlo je vrijeme da promijenim gume na autu (ljetne) pa istraľujem malo i sve
skupa nisam doąao do nekog zaključka koje gume kupiti. Ovi testovi na netu
(ADAC, HAK,...)su mi sve zbunjujući - po jednima ova guma dobra po drugima
ona, pa ista marka u jednoj dimenziji jako dobra u drugoj loąa..itd.. Pitam
jednog vulkanizera, kaľe kupi Savu, drugi kaľe Sava ne valja itd.
Znam da sa Continentalom, Goodyearom, .. ne mogu pogrijeąiti ali one su mi
preskupe, a i nije ni sa njima sve tako sjajno: sada imam Dunlop i mogu reći
da nisam zadovoljan sa njima - po kiąi se kliľu ko blesave, a na snijeg bolje
da ne idem.
®elio bih čuti miąljenje onih koji su vozili određenu marku guma kakva
iskustva imaju - prvenstveno u pogledu defekta na gumi (da mi za 2-3 godine
ne postane kvrgava pa da mi trese volan ili stvara buku tokom voľnje) i to u
nekom srednjem cijenovnom razredu (neąto ąto bi bilo best buy).
Unaprijed hvala na miąljenjima i savjetima i pozdrav grupi.
Koju dimenziju trebas? Ima razlike u dimenzijama, manja guma je recimo
ok, a veca zna biti losa... Uglavnom cuvaj se "nikad cuo jeftikanera",
to ti je za 2-3 sezone kvrgavo...
Ja sam prije imao fuldu ecocontrol 155R14 i bio zadovoljan. Sad imam na
autu GoodYear eficientgrip(205 R16), 5 sezona i cca 50000km, još ima
4.5-5.5mm utora. Plastika samo takva, na mokrom pogledam kocnicu i vec
se pali abs...
Sad isto kupujem nes, u dilemi sam dal savu, fuldu ili uniroyal
rainexpert 3 koju jako fale po forumima
Markec
2016-03-31 06:35:11 UTC
"duncan" je napisao u poruci interesnoj
[...]

Ovo je sve točno, prvo definiraj koja je dimenzija a zatim kaj hočeš od
gume... Grip ili dugotrajnost. Ne možeš dobiti i ofce i novce u istoj gumi,
ja s obzirom da radim dosta km godišnje preferiram gume koje teoretski
izdrže dosta km a te su bolje plastičbne i imaju slabiji grip ( Bridgestone
Turanza, Michelin energysaver ). Sava mi je bila vrhunska na malim
dimenzijama na većim je bila slabija ali ok ako ne očekuješ previše.
Uniroyal je dobar, fulda je dobra, sve osim nangkang, matador, čajnagrip je
dobro...
Vinko
2016-03-31 12:29:54 UTC
Post by Markec
"duncan" je napisao u poruci interesnoj
Do±lo je vrijeme da promijenim gume na autu (ljetne) pa istraµujem malo i
sve skupa nisam do±ao do nekog zakljuèka koje gume kupiti. Ovi testovi na
netu (ADAC, HAK,...)su mi sve zbunjujuæi - po jednima ova guma dobra po
drugima ona, pa ista marka u jednoj dimenziji jako dobra u drugoj
lo±a..itd.. Pitam jednog vulkanizera, kaµe kupi Savu, drugi kaµe Sava ne
valja itd.
Znam da sa Continentalom, Goodyearom, .. ne mogu pogrije±iti ali one su
mi preskupe, a i nije ni sa njima sve tako sjajno: sada imam Dunlop i
mogu reæi da nisam zadovoljan sa njima - po ki±i se kliµu ko blesave, a
na snijeg bolje da ne idem.
Relio bih èuti mi±ljenje onih koji su vozili odreðenu marku guma kakva
iskustva imaju - prvenstveno u pogledu defekta na gumi (da mi za 2-3
godine ne postane kvrgava pa da mi trese volan ili stvara buku tokom
voµnje) i to u nekom srednjem cijenovnom razredu (ne±to ±to bi bilo best
buy).
Unaprijed hvala na mi±ljenjima i savjetima i pozdrav grupi.
[...]
autu GoodYear eficientgrip(205 R16), 5 sezona i cca 50000km, jo¹ ima
4.5-5.5mm utora. Plastika samo takva, na mokrom pogledam kocnicu i vec
se pali abs...
Sad isto kupujem nes, u dilemi sam dal savu, fuldu ili uniroyal
rainexpert 3 koju jako fale po forumima
Ovo je sve toèno, prvo definiraj koja je dimenzija a zatim kaj hoèe¹ od
gume... Grip ili dugotrajnost. Ne moŸe¹ dobiti i ofce i novce u istoj
gumi, ja s obzirom da radim dosta km godi¹nje preferiram gume koje
teoretski izdrŸe dosta km a te su bolje plastièbne i imaju slabiji grip
( Bridgestone Turanza, Michelin energysaver ). Sava mi je bila vrhunska na
malim dimenzijama na veæim je bila slabija ali ok ako ne oèekuje¹ previ¹e.
Uniroyal je dobar, fulda je dobra, sve osim nangkang, matador, èajnagrip
je dobro...
Treba mi dimenzija 185-60-15. To je dosta rijetka dimenzija (R. Megane 1.9
dti)
Vinko
2016-03-31 12:42:48 UTC
Post by Markec
[...]
dti), a odnos trajnost - grip negdje na sredini (moŸda mi je malo bitnija
trajnost).
Razmi¹ljao sam ne¹to o KUMHO KH-27
(http://www.gumishop.si/pnevmatike/kumho-185-60r-15-84t-tl-kh-27__G183205.php),
ali u testovima je ba¹ ne hvale - ¹to vi mislite o njoj. Ili moŸda bolje
FALKEN?