Žbukanje podruma
(prestaro za odgovor)
Tomy, 9A5ALL
2016-03-31 10:36:17 UTC
Pozdrav!

Morete mi preporučiti majstora/obrt/firmu koji se bave (između ostalog)
unutarnjom žbukom?

Hvala.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Darac
2016-04-01 16:54:28 UTC
Pretpostavljam da ti je u podrumu zid od cigle ili betonskih kvadri.
Jeli to suho kak treba? Nema prodora vlage?
Da ne bacaš novac i živce bezveze.
Tomy, 9A5ALL
2016-04-02 21:01:42 UTC
Post by Darac
Pretpostavljam da ti je u podrumu zid od cigle ili betonskih kvadri.
Jeli to suho kak treba? Nema prodora vlage?
Da ne bacaš novac i živce bezveze.
Suho je, kolko podrum more biti suhi. S vremena na vreme imam problem
prodora vode zbog otkopa oko kuće (di sam del šuder kaj bu lepo) - tu
moram rešiti drenažu, pa bi trebalo biti ok.

U svakom slučaju, nakon 10 let, kolko sam u ovoj kući, vreme je da se
podrum sredi, na ovaj ili onaj način - tak barem žena tvrdi

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
marko
2016-04-13 21:28:20 UTC
Pa kaj sam ne naprvis, ti se ono v se kuziz,sve znas, majstor si za sve
;)))))
Post by Tomy, 9A5ALL
Pozdrav!
Morete mi preporuèiti majstora/obrt/firmu koji se bave (izmeðu ostalog)
unutarnjom Ÿbukom?
Hvala.
--
Pozdrav!
Tomy, 9A5ALL
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-04-14 08:51:10 UTC
Post by marko
Pa kaj sam ne naprvis, ti se ono v se kuziz,sve znas, majstor si za sve
;)))))
kaj Tomy te negde v proslosti skuril pa mu ve pokusavas vratiti?