Dijelovi za grijanje
(prestaro za odgovor)
Deimos
2015-09-29 15:55:25 UTC
Gdje u CK pogledati dijelove za centralno (nekakvi ventili su u
pitanju), a da nije Djurkin (bio jucer, nemaju bas trenutno)? Sutra sam
opet u gradu, pa ako me netko moze uputiti, unaprijed zahvaljujem.
Marinko
2015-09-29 16:28:03 UTC
BAT
Deimos
2015-09-29 19:20:20 UTC
Post by Deimos
[...]
Hvala na odgovoru, ali ipak je u pitanju nesto malo konkretnije, BAT i
slicne trgovine nemaju bas neki izbor robe takvog tipa.
Tomy_9A5ALL
2015-09-29 20:45:35 UTC
Post by Deimos
Gdje u CK pogledati dijelove za centralno (nekakvi ventili su u
pitanju), a da nije Djurkin (bio jucer, nemaju bas trenutno)? Sutra sam
opet u gradu, pa ako me netko moze uputiti, unaprijed zahvaljujem.
Možda Markov Trade? Ako i nemaju, valjda znaju ko ima.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

http://www.hamall.com.hr
[...]