bolest neksa na drvu
(prestaro za odgovor)
ddd
2016-03-04 14:27:04 UTC
Kakva je to bolest koje drvece dobi, izgleda kak zuta mahovina a cini mi
se da iznutra drvo truli. ima spasa za to?
Bolta
2016-03-26 10:11:54 UTC
Kod nas je trešnja stara 15 godina odumrla u roku od 2-3 godine. Isto nekakav zutkasti sloj i suhe grane. I tako zacas po cijelom drvetu. Ako su grane u potpunosti suhe onda ih odrezi i obavezno prije vegetacije tretirati nekvim bakrenim uljem/fungicidom.
A možda su i samo zuti lisajevi (simbioza alga i gljiva) koji su bezopasni za drvo i pojavljuju se samo tamo gdje nema kemikalija.
ddd
2016-03-27 17:41:08 UTC
Post by Bolta
[...]
odrezal sam manje-više sve grane još onda kad sam napisal post početkom
mjeseca... nadam se da budu preživeli. budem do grame skočil i pital..

fala!