Auto-otpad vz-ck
(prestaro za odgovor)
Masaza Varazdin
2013-07-01 03:53:38 UTC
Zanima me gdi u okolici Varaždina i Čakovca ima autootpad? I naravno ak
netko ima kakav kontakt - dobro došao je :)

Hvala i pozdrav
Davor
--
*Masaža - Varaždin*
Krešimira Filića 8, Varaždin-HR
GSM: 097/762-7292
Modra lasta
2013-07-01 05:37:40 UTC
Auto otpad Grandy
Mladen - 098 241 615
Zanima me gdi u okolici VaraŸdina i Èakovca ima autootpad? I naravno ak
netko ima kakav kontakt - dobro do¹ao je :)
Hvala i pozdrav
Davor
--
*MasaŸa - VaraŸdin*
Kre¹imira Filiæa 8, VaraŸdin-HR
GSM: 097/762-7292
Svizac
2013-07-01 10:34:16 UTC
[...]
zar ti stvarno danas treba auto otpad u Hr ???

a do granice pljune¹ , fakat ne kuŸim ???
marko
2013-07-02 14:05:58 UTC
Post by Masaza Varazdin
Zanima me gdi u okolici Varaždina i Čakovca ima autootpad? I naravno ak
netko ima kakav kontakt - dobro došao je :)
Auto otpad Varga, u Ivanovcu kraj Cakovca.
040 337182
Ima svega...
Masaza Varazdin
2013-07-02 19:18:56 UTC
Post by marko
Post by Masaza Varazdin
[...]
Hvala.. bil jučer tam i kupil kaj mi treba.
GSM: 097/762-7292
marko
2013-07-02 20:47:33 UTC
Post by Masaza Varazdin
Hvala.. bil jučer tam i kupil kaj mi treba.
Ja sam i gemista na rancu poslije jos dobil. Ima gazda krasnih konja tam iza
:)

Marko
d***@gmail.com
2015-01-22 08:14:17 UTC
Post by Masaza Varazdin
[...]
A U 3PM!!! Prošlo je skoro 2 god od ovog posta i ne mogu se načuditi da smo mi Hrvati fakat zatucan narod. Pa jel stvarno tako teško u cijelosti pročitati tekst. Ja od postavljanja svog upita u prosjeku imam 2-3 poziva mjesečno za auto-dijelove. Dajte ljudi opismenite se! Čitajte kako treba!

Ja sam tražio auto-otpad a ne da ga imam!!! Dakle, upamtite... broj moba 0977627292 NEMA NIKAKVE VEZE s auto-otpadom!!

Puno hvala na razumijevanju.
Miki
2015-01-27 22:08:15 UTC
<***@gmail.com> wrote in message news:4598f60d-3d8d-4e23-950b-***@googlegroups.com...
Dana ponedjeljak, 1. srpnja 2013. u 05:53:38 UTC+2, korisnik Masaza Varazdin
[...]
A U 3PM!!! Pro¹lo je skoro 2 god od ovog posta i ne mogu se naèuditi da smo
mi Hrvati fakat zatucan narod. Pa jel stvarno tako te¹ko u cijelosti
proèitati tekst. Ja od postavljanja svog upita u prosjeku imam 2-3 poziva
mjeseèno za auto-dijelove. Dajte ljudi opismenite se! Èitajte kako treba!

Di se nalazite, meni treba zadnji branik za Golfa..

???
Davor Strlek
2015-08-27 10:08:34 UTC
Zanima me gdi u okolici Varaľdina i Čakovca ima autootpad? I naravno ak
netko ima kakav kontakt - dobro doąao je :)
Hvala i pozdrav
Davor
--
*Masaľa - Varaľdin*
Kreąimira Filića 8, Varaľdin-HR
(u sklopu poliklinike Adarta)
WWW: www.masaza-varazdin.com
GSM: 097/762-7292
A U 3PM!!! Proąlo je skoro 2 god od ovog posta i ne mogu se načuditi da smo
mi Hrvati fakat zatucan narod. Pa jel stvarno tako teąko u cijelosti
[...]
Ja nebrem vjerovati!!! U dva dana 3 poziva. Dobro ljudi DA LI ČITATE VI KAJ TU PIŠE??? JA SAM TRAŽIL AUTO-OTPAD A NE DA GA IMAM!!!NEMAM DRUGE RIJEČI NEGO RETARDI!!!

Dakle, 0977627292 NIJE i NIJE NIKADA, ponavljam NIKAD bio broj od bilo kakvog AUTO OTPADA u Varaždinu, okolici niti u ovom hebenom univerzumu!

Hvala na razumijevanju.