Zamrla nam grupa
(prestaro za odgovor)
Vinko
2016-02-18 15:42:06 UTC
Dajte bar neke oglase ili bilo ¹to da nam grupa ne odumre.

Pozdrav svima.
branko 10
2016-02-18 19:39:55 UTC
Dajte bar neke oglase ili bilo što da nam grupa ne odumre.
Pozdrav svima.
Pozdrav! Da ne bude do kraja zmrznuta ponavlam moju stranicu z Fejsbuka de
se moreju pogledati videi z Međimurja. :)

https://www.facebook.com/krunimir.garko/videos
Darac
2016-02-19 18:21:34 UTC
Post by Vinko
Dajte bar neke oglase ili bilo ¹to da nam grupa ne odumre.
Ja mislim da ove njuze jedu vrtni patuljci, ili možda čak gremlini.
Nisam dosad vjerovao da postoje ali lijepo su otkriveni u
Međimurskim novinama od 29. siječnja ove godine, broj 1063,
na stranici 16 u članku Bernarde Orehovec "Kremen iz roga".
Ako ih nemate dostupne su na netu:
http://www.mnovine.hr/informacije/2/issuu.com/mnovine
Na stranici 13 istog broja je i alternativi sklona Dijana Posavec
ravnateljica centra Steiner koji je to još davno otkrio.
Mislim da bi svi skupa morali izdvajati u neki samodoprinos da se skupi
love za ćup zlatnika. Vidio sam na TV da patuljci to vole.
Krajnje mi je vreme da emigriram čim dalje od ustaša, partizana i
patuljaka prevrtača.
ddd
2016-02-20 09:05:07 UTC
Post by Darac
Post by Vinko
[...]
No oke al ta zena i njezin muz su alternativni od navek. A i ljudi u
njezinoj blizini su alternativni. :)
Darac
2016-02-20 19:05:23 UTC
A i ljudi u njezinoj blizini su alternativni.
I ja bi bil da patuljci skaču oko mene
ddd
2016-02-20 20:11:14 UTC
Post by Darac
A i ljudi u njezinoj blizini su alternativni.
I ja bi bil da patuljci skaču oko mene
lol :)))

ddd
2016-02-19 18:12:28 UTC
Post by Vinko
Dajte bar neke oglase ili bilo ¹to da nam grupa ne odumre.
Pozdrav svima.
A diskusija di sam nudil popravak mobitela?
A diskusija o lino ladi?

Ve ti zapocni neku diskusiju. Recimo o sjevernoj obilaznici.
Ili o tome kak mi se cini da gradonacelnik vise vremena posvecuje ko je
kaj o njemu rekel kaj mu ne pase i onda salje demantije u novine...