{OT} trazim pozivnicu za torrenthr i crowarez
(prestaro za odgovor)
dejan
2015-06-30 12:07:16 UTC
trazim pozivnicu za torrenthr i crowarez

ako ima koja dobra duša...
Saxx
2015-06-30 16:43:29 UTC
I ja tražim.... Kolko čujem ima duša, ali nema baš pozivnica.... :(
Medji Pess
2015-07-01 17:35:34 UTC
Post by Saxx
I ja tražim.... Kolko čujem ima duša, ali nema baš pozivnica.... :(
Nema trenutno pozivnica ..
U biti, za warez ne znam tocno .. Za torrenthr nema ..

Pozz
sphere of madness
2015-07-02 14:54:13 UTC
Post by dejan
trazim pozivnicu za torrenthr i crowarez
ako ima koja dobra duša...
Ja vam nabavim pozivnice ako mi preporuciti dobrog autoelektricara u
medjimurju.
bug_millennium
2015-07-03 11:24:53 UTC
Srnec, Regulator d.o.o. Otona Župančića. To ti je ona ulica koja ide od
vojarne to ZAVNOH-e
medjimurju.
Lan
2015-07-07 07:24:22 UTC
Javi mi se na mail, pa se dogovorimo...
Post by sphere of madness
Post by dejan
trazim pozivnicu za torrenthr i crowarez
ako ima koja dobra du¹a...