mjesalice za sudoper i kadu
(prestaro za odgovor)
ddd
2016-03-08 10:39:08 UTC
Di ima izbor mjesalica za sudoper i kadu osim u batu u CK i pevecu u VZ?
nizz
2016-03-08 13:19:09 UTC
bauwelt i baumax vz
ddd
2016-03-08 15:12:22 UTC
Post by nizz
Post by ddd
Di ima izbor mjesalica za sudoper i kadu osim u batu u CK i pevecu u VZ?
bauwelt i baumax vz
hvala.

samo da nadodam i djurkin u ck
marko
2016-03-08 17:39:10 UTC
Vitos Varaždin.
Tomy, 9A5ALL
2016-03-09 07:14:11 UTC
Post by ddd
Di ima izbor mjesalica za sudoper i kadu osim u batu u CK i pevecu u VZ?
Onaj vodoinstalaterski dučan posle Buzovca (kraj samog kanala/Trnave),
kojem se nebrem zmisliti ime.
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
ddd
2016-03-09 11:35:04 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by ddd
Di ima izbor mjesalica za sudoper i kadu osim u batu u CK i pevecu u VZ?
Onaj vodoinstalaterski dučan posle Buzovca (kraj samog kanala/Trnave),
kojem se nebrem zmisliti ime.
Kupljeno u bat-u.
Hvala svima na informacijama.

Guglal sam "slavine čakovec" i "mješalice čakovec" no samo 2 linka su
bila relevantna...
Yeah
2016-03-09 16:19:26 UTC
Pa da, "super" si odguglal.
ddd
2016-03-09 21:16:57 UTC
molim tvoje prijedloge
Yeah
2016-03-10 06:55:03 UTC
Post by ddd
Post by Yeah
Post by ddd
Guglal sam "slavine čakovec" i "mješalice čakovec" no samo 2 linka su
bila relevantna...
Pa da, "super" si odguglal.
molim tvoje prijedloge
Već si kupio, a pored već napisanih lokacija, u VŽ imaš takve stvari u
trgovinama: Frigo u Braće Radića, Elipso (bivši objekt Feroterma pored
Bauhausa), Feroterm (u bivšem objektu "Vodotehnika" nasuprot
Bauhausa),MDV (bivši Slovenijales),...
ddd
2016-03-11 11:47:56 UTC
Post by Yeah
Post by ddd
Post by Yeah
Post by ddd
[...]
Pardon, trazio sam tvoje prijedloge google searcha a ne lokacija jer je
kao sto si i sam rekao - vec kupljeno.

Yeah
2016-03-10 12:35:50 UTC
Post by ddd
molim tvoje prijedloge
Ima još:
Salon keramike i sanitarije ŠPINA, preko puta zgrade Carine u VŽ, vidi
se sa istočne obilaznice.