majstor za oblaganje štengi drvom
(prestaro za odgovor)
marko
2016-03-03 11:03:53 UTC
Trebam nekog dobrog i jeftinog, ako ima tko koga nek se javi. Sve kaj sam
dobil ponude ide oko 400kn po štengi plus materijal.
ddd
2016-03-03 11:54:52 UTC
Post by marko
Trebam nekog dobrog i jeftinog, ako ima tko koga nek se javi. Sve kaj sam
dobil ponude ide oko 400kn po štengi plus materijal.
ocekuj da škripi ak ne odma onda nakon par mjeseci/godina.
drvene štenge nisu štenge ak ne škripe
marko
2016-03-03 12:20:06 UTC
Pa nek škripe. Kakve su to štenge ak ne čuješ da po njima hodaš? :)
Darac
2016-03-03 17:04:01 UTC
Post by ddd
ocekuj da škripi ak ne odma onda nakon par mjeseci/godina.
Moje ne škripe niti nakon 8 godina.
Betonske + drvena gazišta, na PUR pjenu.
U to vrijeme 100 kn + materijal.
marko
2016-03-03 19:07:14 UTC
Post by Darac
Moje ne škripe niti nakon 8 godina.
Betonske + drvena gazišta, na PUR pjenu.
U to vrijeme 100 kn + materijal.
Tak sam i mislil...ovih 400kn mi je svemirski previše. Čak dođem u napast da
sam sve radim :)
Priznam da tu ima posla, i da treba neke stvari dobro znati i dobro
proračunati. Ali 400kn po štengi...
Bum probal s Nikolom kojeg mi je no-reply preporučil, već smo se čuli i
nadam se uspješnom poslu :)

Marko
Markec
2016-03-08 10:16:59 UTC
Post by Darac
[...]

Prvo trebaš definirati kaj ti je to drvo,i kakvo oblaganje misliš napraviti.
Nije isto imati "drvene" štenge ustvari furnirano drvo ili neki drugi
poluumjetan materijal ili imati hrastove širinski ljepljene štenge. Nešto se
može riješiti za 100kn po kom a nešto za 1000kn kom. sa čelima bez čela,
kakva čela... isto kad netko kupuje PVC stolariju. bitno da je čim
jeftinije. pa moraš znati koji su početne karakteristike onog kaj kupuješ
normalno da je velika razlika u cijeni kad je i u kvaliteti...
Markec
2016-03-08 10:18:17 UTC
"Markec" je napisao u poruci interesnoj
Post by Darac
[...]

i da definitivno sam zainteresiran za par slika kad bude posao gotov jer i
mene isto čeka uskoro doma...

:-))))
marko
2016-03-08 17:38:05 UTC
Post by Markec
[...]
Imam ja već definirano kaj hoću, bili su dva majstora pogledati i dali su mi
svoje cijene. Uglavnom, njima svejedno s kojim materijalom rade, posao je
400kn štenga plus materijal.
Post by Markec
i da definitivno sam zainteresiran za par slika kad bude posao gotov jer i
mene isto čeka uskoro doma...
S Nikolom sam već dogovoril posel, izgleda vrlo ok i cijena mu je cca 2500kn
manja od ostalih, daje dojam da se razumije u posel. Pošaljem slike kad bu
gotovo :)

Marko