Zbrinjavanje graðevinskog otpada
(prestaro za odgovor)
Dex001
2016-05-28 19:17:01 UTC
Tko u Meðimurju najpovoljnije zbrinjava graðevinki otpad? Uz moj prijevoz

Hvala

---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
Markec
2016-05-28 22:27:52 UTC
Post by Dex001
Tko u Meðimurju najpovoljnije zbrinjava graðevinki otpad? Uz moj prijevoz
Hvala
---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
Bok, ja otpelal zadnje kod Pavlica, nekih 60 kn po toni mi se čini
računaju...
dex001
2016-05-30 09:32:03 UTC
Fax: +38540363974
Tko u Me?imurju najpovoljnije zbrinjava gra?evinki otpad? Uz moj prijevoz
Hvala
---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
Bok, ja otpelal zadnje kod Pavlica, nekih 60 kn po toni mi se èini
raèunaju...
Hvala, tam sam pitav al mi je malo preskupo jer imam dosta toga :-)
Vinko
2016-06-01 08:29:24 UTC
Post by Dex001
Tko u Meðimurju najpovoljnije zbrinjava graðevinki otpad? Uz moj prijevoz
Hvala
---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
Ima neki Mi¹iæ u Ivanovcu (Prelogi). Ja sam pro¹le godine vozio kod njega,
ali se nesjeæam cijene.
Pogledaj ovdje: http://www.reciklaza-misic.hr/