monster truck show Ck 29.08.??
(prestaro za odgovor)
Benjamin
2015-08-26 21:12:18 UTC
Pozz. Vidio sam danas u Ck kraj ceste nekubreklamu za nekakav Monster truck
Show koji se odrzava 29.08. U Ck??
Bazeni ili??
Ima ko vise inf o tome?
Nisam stigao procitati i dobro pogledati....
:-(
Htel bi maloga odfurati da to vidi...
Shobica
Mladen
pise PARKPLAC - BAZEN
Benjamin
2015-08-27 16:17:11 UTC
Post by Mladen
Post by Benjamin
[...]
A koje vrijeme?
Kad pocne?
Shobica
Mladen
2015-08-28 05:14:12 UTC
Post by Benjamin
Post by Mladen
Post by Benjamin
[...]
Nisam siguran, nekako mi je u magli ostalo da pise 17h (ali to nije
sigurno, budem pogledao danas kada ide doma s posla). Ja sam vise
pokusavao naci cijenu, ali nema na plakatu.
Benjamin
2015-08-28 06:31:49 UTC
Post by Mladen
Post by Benjamin
Post by Mladen
Post by Benjamin
[...]
Thx care!
Javis!
Respect
Shobica
Mladen
2015-08-28 12:49:24 UTC
Post by Benjamin
Post by Mladen
Post by Benjamin
Post by Mladen
Post by Benjamin
[...]
Ovako, pise 29 i 30.08. u 17:00, parkplac - bazeni, bez obzira na
vremenske uvjete.
Markec
I jel bio tko , ja bi s klincem otišao pogledati?
Krunoslav Nezic
2015-09-11 09:37:20 UTC
Post by Benjamin
[...]
11. i 12. 09. je u Kc, pa me zanima koja je cijena bila u Ck?

Hvala.
Markec
2015-09-14 10:22:31 UTC
"Krunoslav Nezic" je napisao u poruci interesnoj
Post by Benjamin
[...]

70 odrasli a 50 djeca bez obzira na godište...
Što se tiče program traje sat vremena, od čega jedan dio ide na malo
startanja, driftanja i parkiranja starijih bmw-a, malo vožnje traktorom s
utego da se ljepše njiše i vožnja monster truckom po već prevoženim i
uništenim autima... za klince original za odrasle wtf...