novi-net iskustva i tak...
(prestaro za odgovor)
ddd
2016-03-03 22:09:50 UTC
Bio sam u posjeti ljudima koji zive u brdskom djelu Medjimurja i koriste
Novi-net posto nema ADSL-a do njih... 3G opcije nisu ni isprobavali...
Facebook je oko 21 sat bio uzasno spor... nije ucitavao slike ni nista i
onda cca 20 minuta kasnije proradilo. Navodno imaju dobar signal a
latencija do google-a je bila 600ms.

Korisnici novi-neta mozete odgovoriti na par pitanja?

1. Kad nest downloadate, koja vam je brzina veze (kakva je navecer kad
su svi online?)
2. Koju brzinu veze koristite?
3. Igrate li se multiplayer igre? Kakav je ping/latencija? Da li igrate
u drugo doba ako vam je ping navecer previsok?
4. Koliko dugo ste korisnik novi-neta?
5. Zasto koristite novinet umjesto drugih operatera? Koji su razlozi?:
Cijena, losa pokrivenost 3G/4G, nedostupnost ADSL-a?

Unaprijed hvala.
p***@gmail.com
Neznam zašto nitko nije odgovorio do sad međutim ja sam sebi postavljam ista pitanja...
ddd
2016-06-14 15:25:39 UTC
Post by p***@gmail.com
Post by ddd
[...]
valjda im internet ne radi. ahhahaha lol rofl