Gorenje servis :(
(prestaro za odgovor)
Igor Farago
2008-12-02 10:48:25 UTC
Nazalost trebam gorenje servis. Iz iskustva, visestruko svojeg, ali i iz
tudjih znam da je varazdinski strasno los, a da ne pricam koliko su
bezobrazni, ne drze se rokova itd. Moje zadnje lose iskustvo s njima je
toliko mucno da bih radije otisao negdje dalje, npr. Cakovec, nego se
opet bakcao s varazdinskim.
Je li u Cakovcu situacija bolja, kakva su iskustva s cakoveckim servisom?
http://e-brojevi.udd.hr/
mali princ
2008-12-02 15:00:30 UTC
je te spodobe kaj tam delaju su .... nemam reci,
djelim tvoj stav rajsi bi hmrl nek opet tam krocil, pa makar da su jedini na
svijetu
rajsi pem peske direktno v sloveniju
http://e-brojevi.udd.hr/
transfer
2008-12-02 16:54:26 UTC
Post by Igor Farago
[...]
Izi-commerce je za gorenje uređaje u Čakovcu. Za iskustva ne znam, ali
po nekim razgovorima među prijateljima nisu baš tolko loši prema
strankama, sad kolko su ovi loši u Vž, nemam pojma.
Uglavnom posao naprave u vremenu.
neno67
2008-12-02 19:33:55 UTC
Post by Igor Farago
Je li u Cakovcu situacija bolja, kakva su iskustva s cakoveckim servisom?
Bezobrazni ziher nisu,.....

N.
Vesna
2008-12-03 10:07:14 UTC
Post by Igor Farago
[...]
Gorenje servis u Varaždinu je koma. A najgora je šefica - bezobrazna,
bahata i neljubazna (preblaga riječ). Čak me i uvjeravala da moj
štednjak nema sat - a ja svaki dan gledam na njega stoput.
Interceptor
2008-12-03 10:34:06 UTC
Post by Igor Farago
[...]
Gorenje servis u VaraŸdinu je koma. A najgora je ¹efica - bezobrazna,
bahata i neljubazna (preblaga rijeè). Èak me i uvjeravala da moj ¹tednjak
nema sat - a ja svaki dan gledam na njega stoput.
Interceptor
2008-12-03 10:38:08 UTC
Gorenje servis u VaraŸdinu je koma. A najgora je ¹efica - bezobrazna,
bahata i neljubazna (preblaga rijeè). Èak me i uvjeravala da moj ¹tednjak
nema sat - a ja svaki dan gledam na njega stoput.
(sorry za double)

Sta, se ne moze "bezobrazlogu" stati na kraj. Svi samo pricaju da je
bezobrazlug prisutan, bez rjesenja.
Pa valjda imaju i oni neke sefove koji odlucuju o njihovoj sudbini. Ili su
nedodirljivi?
Ja nisam nikad tamo bio, ali sam gotovo od svih cuo da se komunikacija
manifestira upravo kako je navedeno.
Dominik
2008-12-04 11:12:33 UTC
Usluga strasna, koriste exlkuzivu na rad sa gorenje uredajima, a odnos sa
klijentom uzasni,

- zamislite, uzme ti 400 kn za 10 minuta posla sa spajanjem kuhace ploce na
plin sa jednom cijevi, u toj cijeni niti ne zele zbusiti rupu 1/4 cola na
radnoj ploci za plinsku cijev
- ispravnost spoja isprobavaju upaljacem, ne instrumenitma... odgovor na to,
pa tu nebi isla velika kolicina plina ...!!!!!!!!!

NIKAD VISE GORENJE !!!!!!!!
b***@gmail.com
2017-01-18 13:49:43 UTC
Imao sam iskustva s izi... dečki obavili posao. No, propali su...
01/2017
Bugar
2017-01-23 07:28:36 UTC
Post by b***@gmail.com
Imao sam iskustva s izi... dečki obavili posao. No, propali su...
01/2017
nažalost isto kao i ova grupa