kinez
(prestaro za odgovor)
k***@gmail.com
2016-01-20 18:01:13 UTC
zna tko koga ko se bavi zamjenom ekrana na mobu? staklo je citavo samo je ekran crn, problem je to sto je kinez, doogee
Markec
2016-01-20 18:56:54 UTC
Post by k***@gmail.com
zna tko koga ko se bavi zamjenom ekrana na mobu? staklo je citavo samo je ekran crn, problem je to sto je kinez, doogee
nema tu problema, kupiš na striček ebaji ili aliju novi lcd ili komplet
s staklom i zamijeniš u 36 ici... ili se bude javio neko na grupi tko će
zamijeniti...
ddd
2016-01-21 11:48:32 UTC
Post by k***@gmail.com
zna tko koga ko se bavi zamjenom ekrana na mobu? staklo je citavo samo je ekran crn, problem je to sto je kinez, doogee
ja ti zamenim. je digitizer i ekran ili samo ekran? jesi narucil vec iz
kine?

inace, nemam lemilicu niti sam ikad lemil nekaj s SMD-om ali how hard
can it be?

cijena ak si narucis kod mene je 20% gore, al ti bude garant dio koji
trebas. ovak dok si sam narucujes riskiras krivu narudzbu.
Markec
2016-01-21 16:00:20 UTC
Post by ddd
Post by k***@gmail.com
[...]
kakve točno ima veze lemilica i smd s promjenom digitizera i lcd-a na
mobitelu!?
ddd
nekaj bu trebalo lemiti garant.
Saxx
Koji stručnjak... sigurno je iz hadezeja....
ddd
2016-01-22 08:53:31 UTC
Post by Saxx
Koji stručnjak... sigurno je iz hadezeja....
troller jen neš me navlekel.
a ja bum lemil i dalje.
Saxx
2016-01-22 10:08:42 UTC
kak? Kad nemaš lemilicu ??
ddd
2016-01-22 10:45:26 UTC
Post by Saxx
Post by ddd
Post by Saxx
Koji stručnjak... sigurno je iz hadezeja....
troller jen neš me navlekel.
a ja bum lemil i dalje.
kak? Kad nemaš lemilicu ??
posudil si bum ju.
ili bum si narucil kad bum narucival coveku ekrana.
kineski dijelovi, kineski alat, medjimurska pamet!
k***@gmail.com
2016-01-22 10:21:11 UTC
ne znam, imao sam ga u torbici i pao mi je na pod , zvuk radi kad ga upalis a ekran je crn

http://www.aliexpress.com/af/lcd-sctreen-for-doogee-dg450.html?ltype=wholesale&d=y&origin=n&isViewCP=y&catId=0&initiative_id=SB_20160122022004&SearchText=lcd+sctreen+for+doogee+dg450

je to to?
ddd
2016-01-22 10:44:43 UTC
koji model kineza imas?
k***@gmail.com
dg 450 doogee
Markec
2016-01-25 06:49:16 UTC
je napisao u poruci interesnoj
Post by ddd
Post by k***@gmail.com
[...]

Iz iskustva, rastaviti mobitel, pogledati u čemu je problem naručiti
dijelove i složiti. postoji ono 5% šanse da se flat kabel lcd-a otkopčal, a
i 80% šanse da bude staklo puklo prilikom skidanja da dođeš do lcd-a... pa
ti i to treba možda naručiti...
ddd
2016-01-25 07:43:45 UTC
Post by Markec
[...]
ak bum ja slagal garant bum i staklo menjal