Obične žarulje
(prestaro za odgovor)
darac
2016-01-13 13:51:10 UTC
Zna li netko gde se još moreju kupiti vulgaris žarulje?
U Batu imaju halogene, 15 kn, ne dam.
U wc-u mi je obična 75W krepala nakon 8 godina.
Šparne navodno traju 6 puta duže ali nekak mi se čini da nebu trajala 48 let.
Philipsiva šparna mi je u garaži crkla nakon 3 meseca, 2x dnevno po minutu.
dex001
2016-01-13 14:02:56 UTC
"darac" <***@yahoo.com> wrote in message news:c0ae2760-ee2c-4798-86ac-***@googlegroups.com...
Zna li netko gde se jo¹ moreju kupiti vulgaris Ÿarulje?
U Batu imaju halogene, 15 kn, ne dam.
U wc-u mi je obièna 75W krepala nakon 8 godina.
©parne navodno traju 6 puta duŸe ali nekak mi se èini da nebu trajala 48
let.
Philipsiva ¹parna mi je u garaŸi crkla nakon 3 meseca, 2x dnevno po minutu.

U A/D-u ih ima ...
Darac
2016-01-13 16:51:08 UTC
Post by dex001
U A/D-u ih ima ...
Kupljeno.
5 kn/kom, 25-100W, E27.
Vjerojatno se nekom EU direktivom više ne smiju doma koristiti pa
na ovima piše da nisu za doma nego za industriju.
Isto zgleda kak je žarulja uvek zgledala.
ddd
2016-01-13 15:25:27 UTC
Post by darac
[...]
šparne žaurlje se nesmije kratko paliti i gasiti. tj. smiju se ali im se
vijek skracuje drasticno. ja sam imal jednu običnu v kupaoni prek 6 let.
ve moreš reči da se ne perem ali činjenica je da je ta žarulja bila
korištena kak spada. a šparnu imam jednu na stubištu od kad su se
pojavile i nisam ju menjal. znači kad su se pojavile šparne tak dugo mi
traje. nebum rekel kuc kuc.
Darac
2016-01-13 17:05:19 UTC
Post by ddd
šparne žaurlje se nesmije kratko paliti i gasiti. tj. smiju se ali im se
vijek skracuje drasticno.
Pa nebudem pišal vuru vremena da gospođi žarulji omogućim dug život.
Ili svjetlil u garaži cijeli dan, na kraju budem potrošil više struje
od obične žarulje, da ne spominjem početnu cijenu.
OK za dnevnu sobu, blagovaonu, kuhinju, dječje. Ali wc i garaža?
A čovjek svašta nasurfa:
http://www.index.hr/video/film/13175/najstarija-zarulja-na-svijetu-radi-vec-110-godina.aspx
http://www.mandrilo.com/index.php/istina-o-zaruljam
Znači ove bolje šparne budu svjetlile najmanje 500 godina?
marko
2016-01-14 07:58:21 UTC
Post by Darac
Pa nebudem pišal vuru vremena da gospođi žarulji omogućim dug život.
:)))

Šparne su prošlost, sad je led na redu. Bile su skupe ko vrag, ali eto sad
sam baš došel iz dućana
(http://solarno.hr/katalog/49/led-zarulje-osram-sole-philips/) gdje sam za
39kn kupil 12W (iako piše da je 29kn), svjetli kaj blesava. Nije ni to još
malo, ali kad se sjetim da je led žarulju prije bilo nemoguće kupiti za
manje od 80kn, ovo je već super. Kad im padne cijena na kakvih 20-tak kuna,
to bu super. Imaju i 7W kaj dođe negdje ispod 30kn, možda oko 25, sad se ne
sjećam.
Kupil sam još prije u IKEA-i pakiranje s 2 led žarulje od 7W, to je recimo
ekvivalent običnoj od 40W iako mi je dojam da daje više svjetla. Rade već
više od godinu dana bez problema, na dodir su puno hladnije od 'šparnih' i
pogotovo običnih žarulje, a cijena za 2 je bila 44kn.

Marko
PP
2016-01-27 10:53:11 UTC
Post by Darac
Znači ove bolje šparne budu svjetlile najmanje 500 godina?
Moj k** bude svetlil 100 god :-)
Te "šparne" pucaju ko kokice; pogotovo vani ispred ulaza (pod krovom,
nije na kiši).
Ti si dobro napravil - gdje svijetli kratko - jeftina obična žarulja, a
gdje svijetli dulje, prelazim polako na LED-ice.

Btw, kad smo već na temi- kupil sam prije 2 mjeseca dvije ledice za
dnevnu sobu. Uvjeren sam da danas svijetle slabije nego dok su bile
nove. Je li to moguće? Bile su na akciji za 29,00 kn, cca 75 W snage
(preračunato).

-*-*
Tomy, 9A5ALL
2016-01-14 07:51:16 UTC
Post by ddd
Post by darac
[...]
"Šparna žarulja" (zapravo obična mala fluo cijev za E27 grlo) ima
natiskanu elektroniku koja se ne ponaša dobro na vlagi i hladnoći. Zato
je bolje na takvim mestima imati nekaj drugo.

A kaj se tiče trajnosti.... najstarija mi je trajala 10 godina. Nakon
toga je najveći izazov opet najti dobru (dobru boju, da se ne mora
zagrijati i sl.).
--
Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

http://www.hamall.com.hr
Saxx
2016-01-27 12:15:26 UTC
Post by darac
[...]
E27 & E14 vulgaris od 40W do 100W prozirne i mat po 5 - 6 kuna u
Kitru (Jalkovečka)

kupil prije 3 dana ...